Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Är i v.8+2 idag, tycker också tiden går ganska snabbt! Har inskrivning på MVC tisdag nästa vecka, och bokade faktiskt in ett till VUL samma dag men tidigare än inskrivningen.... jag vill vara säker på att allt är bra innan jag går in för det här helt och hållet :P Var ju på VUL i fredags (v.7+5) och fick se ett fint hjärta :) Men ändå kan jag inte slappna av.... magen är såååå svullen och jag känner mycket växtvärk nu, däremot ömmat knapp brösten längre och illamåendet blir mindre och mindre... så känns skönt att ha ett till inbokat om en vecka.
Hoppar in här! Har BF 31 Oktober :) Har en son född 2011, bor i Stockholm.
Bokade av KUB och ändrade till VUL i stället, kunde inte föreställa mig hur vi skulle ta ställning till nått annorlunda svar än vi väntar oss..
Kunde gått bättre... skulle borda vara i v 8 men det såg ut som att jag bara va i v 5-6. Han sa nog att det såg normalt ut för att vara i den veckorna. Han såg en hinnsäck och en gulesäck. Ska tillbaka sista mars på ett nytt vul.
Har nog redan ställt in mig på missfall igen....
Undrar om någon har lite koll på detta? Eller som själva varit på VUL och sett hur de mätt embryot..
De vita prickarna på denna bilden är hur barnmorskan mätte men jag undrar om det inte finns någon chans att hon skulle mätt så som de röda prickarna visar? Eller vad är det gråa vid sidan om annars? Den runda saken är ju självklart gulesäcken.
Eller är det bara jag som är dum och önskar för mycket?
Jag blev ju flyttad från vecka 8 till vecka 6, vilket betyder att jag plussade tre dagar efter befruktning isf... Hjärtslag fanns, men embryots veckoberäkning var ju helt... Ja...

Undrar om någon har lite koll på detta? Eller som själva varit på VUL och sett hur de mätt embryot..
De vita prickarna på denna bilden är hur barnmorskan mätte men jag undrar om det inte finns någon chans att hon skulle mätt så som de röda prickarna visar? Eller vad är det gråa vid sidan om annars? Den runda saken är ju självklart gulesäcken.
Eller är det bara jag som är dum och önskar för mycket?
Jag blev ju flyttad från vecka 8 till vecka 6, vilket betyder att jag plussade tre dagar efter befruktning isf... Hjärtslag fanns, men embryots veckoberäkning var ju helt... Ja...