Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hallå sex? Vad hände med erat avslag? För att inte tala om mjölkstinna tuttar??? Känns som det hinner bli 2016 innan något händer här..
Jag hade för första gången sån oförskämd tur att avslaget tog slut efter 12 dagar. Annars brukar jag ha i 7 veckor.. Hmm, ja en tar ju inte av sig amnings-bhn direkt.
Hallå sex? Vad hände med erat avslag? För att inte tala om mjölkstinna tuttar??? Känns som det hinner bli 2016 innan något händer här..
Sex?
Svejo: samma med konstant snurrande tvättmaskin och torktumlare här med. Herrn är definitivt en liten kräkis och ja kräker på den som råkar ha honom just då...
Jag har ju IVF-barn för mina äggledare är tilltäppta så här blir det helt enkelt inget preventivmedel alls. Skulle det helt mirakulöst bli en graviditet så tar vi den chansen istället, för det ska liksom till just ett mirakel.
Jag har varit på återbesök och fått tid för sterilisering. Jag fyller snart 34 och jag skulle ha stora problem att ta hand om fler barn än de 4 jag har nu.
Precis som mammalovis så hade mitt avslag ett uppehåll på några dagar för att sedan sätta igång igen. Efter fyra veckor slutade det helt.
Så, nu väntar jag på mensen. Tidigare så har första mensen kommit max någon vecka efter att avslaget upphört, och blir det så denna gången också så borde det komma när som helst. Preventivmedel behöver vi inte krångla med, eftersom jag steriliserades i samband med snittet. Hurra, säger jag bara!
Det ska bli SÅ skönt att slippa tänka på det!
Igår var dottern fem veckor, och idag tränade jag mitt första kampsportspass. Så underbart att vara igång igen, även om jag såklart tar det väldigt försiktigt. Det kändes bra i magen, men jag fick ont i fogarna, det tar säkert ett tag innan de läkt i hop. Jag har fortfarande svårt att lyfta på benen, sitta i skräddare och liknande.
Det ska bli SÅ skönt att slippa tänka på det!