• Menstruella

Gravid i Linköping?

Hej! Jag är 23 år och gravid med första barnet, är nu i vecka 12 och beräknas föda i augusti. Skulle gärna komma i kontakt med andra gravida i Linköpingsområdet för att följas åt genom graviditeten och kanske även efter förlossningen :) 

• Svar på tråden Gravid i Linköping?
  • casey
    Bakalitenkaka skrev 2015-05-26 21:50:20 följande:

Hur ser det ut för er t.ex. nu på måndag den 1 juni runt kl 18? Skulle kunna ses på Espresso house, Trädgårdstorget.

För mig går det bra!
  • maliiin87

Hur ser det ut för er t.ex. nu på måndag den 1 juni runt kl 18? Skulle kunna ses på Espresso house, Trädgårdstorget.

Jag har svårt att säga om jag kan eller ej. Men har det inte kommit någon bebis då så kan jag :)
  • IMHO

Det borde gå bra.
  • Lövet92

Jag kan :)
  • äppelblomman

Jag kan ha svårt att hinna till 18, men kommer gärna vid 18:15-18:30 om det går bra? Så kan ni väl spara en stol vid bordet till mig? :)

• Bakalitenkaka
    äppelblomman skrev 2015-05-27 18:09:08 följande:

Jag kan ha svårt att hinna till 18, men kommer gärna vid 18:15-18:30 om det går bra? Så kan ni väl spara en stol vid bordet till mig? :)

Absolut, de gör vi! :)
  • Menstruella

Här har jag missat inlägg minsann! Har tagit en tvåveckors intensivkurs på körskola och klarade körkortet igår :D woho!

Angående måndag måste jag forska lite, tror jag har en annan grej på kvällen men ska se om det går att ordna på nåt sätt, vore kul att träffa lite andra tjockisar (eventuellt blivande tjockisar beroende på BF :D) 

• IMHO
    Menstruella skrev 2015-05-28 10:08:02 följande:

Här har jag missat inlägg minsann! Har tagit en tvåveckors intensivkurs på körskola och klarade körkortet igår :D woho!

Angående måndag måste jag forska lite, tror jag har en annan grej på kvällen men ska se om det går att ordna på nåt sätt, vore kul att träffa lite andra tjockisar (eventuellt blivande tjockisar beroende på BF :D) 

Hoppas det funkar. Det är ju kul bara om du tittar förbi så man får säga hej.
  • maliiin87

Jag får se hur jag gör på måndag. Beror lite på hur trötta vi är. Igår 03.17 kom nämligen våran lilla pojke:)

• Menstruella
    maliiin87 skrev 2015-05-28 15:40:27 följande:

Jag får se hur jag gör på måndag. Beror lite på hur trötta vi är. Igår 03.17 kom nämligen våran lilla pojke:)

Jättegrattis!! Mår ni bra? :)
Svar på tråden Gravid i Linköping?