• Menstruella

Gravid i Linköping?

Hej! Jag är 23 år och gravid med första barnet, är nu i vecka 12 och beräknas föda i augusti. Skulle gärna komma i kontakt med andra gravida i Linköpingsområdet för att följas åt genom graviditeten och kanske även efter förlossningen :) 

• Svar på tråden Gravid i Linköping?
  • Lövet92

Jag är gärna med på en träff nästa vecka :) jobbar sista dagen imorgon så kan när som nästa vecka så säg bara tid o plats :)

V33 idag och det ska bli riktigt skönt att få vara hemma och bara vara ett tag innan bebis kommer. Trötta fötter o rygg och även så har foglossning börjat komma smygande. Det får gärna vara aug nu ;)

• IMHO

Tisdag 17.15 utanför Espresso House, Trädgårdstorget

(om det är fullt skriver vi här i gruppen vart vi hamnar)

IMHO

Menstruella

Lövet92

Bakalitenkaka

maliiin87

casey

fler?

• tussilago1
    Hej! Jag är en gravid tjej som såg att ni pratade om att samlas för gravidfika här, och vill bara säga att det finns en grupp på fb där det ordnas såna. Hittills har vi haft 2 st trevliga gravidfika, senast häromveckan. Ikväll ska vi ha det igen kl. 18:30 inne i Lkpg. Lite sent inpå säkert för de flesta härinne, men om nån råkar ha tid över och är sugna på att träffa andra blivande mammor så pm:a för info om plats och vilken fbgrupp etc. Glad
  • Lövet92

Hej,

Jag har tyvärr fått förhinder så kan inte komma imorgon :( ni får hade så trevligt!

• IMHO
    Lövet92 skrev 2015-06-22 18:43:24 följande:

Hej,

Jag har tyvärr fått förhinder så kan inte komma imorgon :( ni får hade så trevligt!

Vad synd. Vi hoppas det blir fler gånger då.
  • Pinot noir

Jag skulle gärna dyka upp men mår skit så jag kommer nog inte orka. Jag muntrar upp mig med att vädret iaf är svalt

Svar på tråden Gravid i Linköping?