• Menstruella

Gravid i Linköping?

Hej! Jag är 23 år och gravid med första barnet, är nu i vecka 12 och beräknas föda i augusti. Skulle gärna komma i kontakt med andra gravida i Linköpingsområdet för att följas åt genom graviditeten och kanske även efter förlossningen :) 

• Svar på tråden Gravid i Linköping?
  • maliiin87

Hoppas ni hade trevligt ni som sågs igår.

Ses gärna någon dag framöver om det är någon/ några som är intresserade av de. :)

• Menstruella

Tråkigt att jag inte kunde komma igår, men som föregående talare röstar jag för en ny träff snart! :)

• IMHO

Vi hade definitivt trevligt och jag har det gärna igen. Veckan efter midsommar kanske? Jag har börjat semestern då, men är kvar i stan fram till fredagen.

• Menstruella

Jag har ännu inget schema för den veckan (sommaren är svår att planera i vården tydligen, vem kunde ana ;) men hoppas på att kunna vara med. Får förmodligen färdigt schema i veckan. 

• Elaela

Hej tjer, det verkar så att jag har missat träffen. Jag bor också i Linköping. BF 30/10 och det är mitt andra barn.
    Jag fick träffa goda vänner genom familjeliv förra gången jag var gravid och vi fortfarande är i kontakt efter 5 år. Kul och se er

• Menstruella

Idag går jag in i vecka 30, börjar bli tungt... Men nu kan man ju börja räkna ner ordentligt :) Börjar längta rätt så mycket efter att inte vara gravid längre, måste ärligt talat säga att det är sjukt mycket jobbigare och smärtsammare än jag förväntade mig! Jaja. Bara 10 veckor kvar :D
    Hur mår ni andra?

• casey

jag går in i vecka 29 imorgon, mår jättebra... känner helt tvärtom som du menstruella, att jag trodde de skulle kännas "jobbigare" att va gravid, men känner mig som vanligt. men kan tänka mig med tiden som är kvar och att de kommer bli så varmt så blir de nog en aning jobbigare mot slutet.... men de är de värt :)

• Elaela

Vad kul casey och Menstruella, ni har 10-11 veckor kvar. Jag är i 19+3 idag och mycket kvar

• IMHO

BF-lista

22/5 maliiin87, 27 år, första barnet, Tannefors

11/8 Lövet92, 23 år, första barnet, Åtvidaberg

16/8 kottex, 28 år, första barnet, Lambohov

21/8 Menstruella, 23 år, första barnet, Berga

23/8 Bakalitenkaka, 28 år, första barnet, Södra Ekkällan

24/8 Cherie, 28 år, tredje barnet, Ekängen

28/8 VhS, 28 år, första barnet, Södra Ekkällan

30/8 casey, 26 år, första barnet, T1

19/9 IMHO, 36 år, första barnet, Vasastan

11/10 Rulltrappa, 33 år, fjärde barnet, Lambohov

15/10 Hjärterdam91, 23 år, första barnet, Ekholmen

30/10 Elaela, andra barnet, Linköping

10/11 Novemberbarn, 29 år, första barnet, Södra Ekkällan

17/11 äppelblomman, 29 år, första barnet, bor på landet straxt utanför Linköping

Svar på tråden Gravid i Linköping?