• Menstruella

Gravid i Linköping?

Hej! Jag är 23 år och gravid med första barnet, är nu i vecka 12 och beräknas föda i augusti. Skulle gärna komma i kontakt med andra gravida i Linköpingsområdet för att följas åt genom graviditeten och kanske även efter förlossningen :) 

• Svar på tråden Gravid i Linköping?
  • IMHO
    maliiin87 skrev 2015-05-28 15:40:27 följande:

Jag får se hur jag gör på måndag. Beror lite på hur trötta vi är. Igår 03.17 kom nämligen våran lilla pojke:)

Åh, så roligt. Grattis! Känn ingen stress. Vi kan ju ses igen senare i sommar. Att ni har det gott i familjen är viktigast nu.
  • maliiin87
    Menstruella skrev 2015-05-28 16:43:57 följande:

Jättegrattis!! Mår ni bra? :)

Tack! Ja vi mår bra:) känns helt magiskt att han är här nu:)
  • mammaspojkar10

Bor i mjölby o väntar barn nr 4. Dock men annan pappa. Samt lämnad ensam nu mot slutet.

Bf 4 aug.

Vore kul att träffa andra gravida nu när jag slutat jobba

• IMHO
    mammaspojkar10 skrev 2015-05-29 21:30:56 följande:

Bor i mjölby o väntar barn nr 4. Dock men annan pappa. Samt lämnad ensam nu mot slutet.

Bf 4 aug.

Vore kul att träffa andra gravida nu när jag slutat jobba

Välkommen till gruppen! Vill och kan du, så häng på och träffa några av oss på Espresso House i morgon kväll från 18.

Antar att du jobbar i Mjölby, men om det funkar så är du hjärtligt välkommen.

Tråkigt att du blivit lämnad. Hoppas du har/kan finna annat bra stöd runt dig.
  • VhS

Jag kommer gärna förbi Espressos House en sväng imorgon också. Kul! 

• mammaspojkar10
    IMHO skrev 2015-05-31 09:37:04 följande:

Välkommen till gruppen! Vill och kan du, så häng på och träffa några av oss på Espresso House i morgon kväll från 18.

Antar att du jobbar i Mjölby, men om det funkar så är du hjärtligt välkommen.

Tråkigt att du blivit lämnad. Hoppas du har/kan finna annat bra stöd runt dig.

Tack!

Har slutat jobba nu men har mina andra tre godingar hemma till fredag :) får komma på nästa träff :)
  • Bakalitenkaka

Vad kul då blir vi ett litet gäng imorgon iaf, jag dyker upp vid 6 och väntar vid ingången. Vi känner förhoppningsvis igen varandra på magarna :)

• casey
    maliiin87 skrev 2015-05-28 15:40:27 följande:

Jag får se hur jag gör på måndag. Beror lite på hur trötta vi är. Igår 03.17 kom nämligen våran lilla pojke:)

Stooort grattis! :)
Svar på tråden Gravid i Linköping?