Anonym (Speedy Gonzales) skrev 2015-03-06 18:53:42 följande:
Jag tycker att alla som har sparkat på TS borde veta hut! Man sparkar inte på den som redan ligger ner. Som om hon inte visste själv att hon har gjort fel, utan att ni verkligen var tvungna att "RUB IT IN". Skäms på er! Det kan hända vem som helst. Ni är inte felfria någon av er så håll inte på och kasta skit omkring er. Bara för att ni inte överträder fastighetsbegränsningarna (vilket jag ändå tror att ni gör) så gör ni alldeles säkert något annat fel - så lägg ner! Det är bara äckligt att läsa era inlägg. Hoppas ni själva står på tur och att ni får smaka på er egen medicin.
ts har själv satt sig i sin situation och det är rena turen att hon inte har orsakat någon olycka där andra eller hon och hennes familj har skadats.
Det är BRA att hon inte har körkort och man fpr hoppas att ts tar till sig en lärdom a v et hela, dvs man är ansvarig för sina handlignar och att det finns konskevenser, det som inte behövs är att människor sitter och daltar med någon som har gjort fel och då antagligen beroende på att de själva gjort/gör samma sak, normala människor följer de trafikregler som finns.
hade du tyckt samma sak om ts hade kört ihjäl någon pga av att hon körde för fort?
Om man inte klarar av att följa de regler som finns tycker jag man ska låta bli att köra, personer som tror sig stå över lagen och att dom minsann kan köra bra är sammma personer som orsakar samhället skaor i både lidande och kostnader.
Väx upp och minns att det finns ett visst ansvar och regle i samband med att man har körkort.