• Anonym (ledsen)

Förlorat körkort

Körde lite över 30 km för fort på en 80 sträcka o polisen tog mitt körkort.

Är det särskilda skäl att man har 4 barn att skjutsa till dagis o skola o att jag dessutom går i skola & har ingen a-kassa jag kan ta.

Jag måste isf sluta skolan bli utan inkomst o barnen sluta dagis.

Går inte bussar som skulle passa
    bor på landet

• Svar på tråden Förlorat körkort
  • Anonym (särbon)
    Anonym (ledsen) skrev 2015-03-10 15:35:23 följande:
    Även om vi har råd kommer jag inte spendera 6000:- på att åka taxi. Då är vi hellre hemma
    Jaså?   Din utbildning är inte så viktig plötsligt?   Eller att barnen kommer till förskolan....
  • Anonym (ledsen)
    Anonym (särbon) skrev 2015-03-10 15:54:27 följande:
    Jaså?   Din utbildning är inte så viktig plötsligt?   Eller att barnen kommer till förskolan....
    Nej då får det fan vara. Skulle du själv ha gjort så?
  • slutdiskuterat
    Anonym (ledsen) skrev 2015-03-10 15:57:18 följande:
    Nej då får det fan vara. Skulle du själv ha gjort så?
    Tragiskt att dina barn får lida för att du kör för fort, trots att du känner till konsekvenserna.
    Vi tar jobb vi inte vill ha, för att kunna köpa saker vi inte behöver, för att imponera på folk vi inte tycker om.
  • Anonym (ledsen)
    slutdiskuterat skrev 2015-03-10 16:00:41 följande:
    Tragiskt att dina barn får lida för att du kör för fort, trots att du känner till konsekvenserna.
    ja visst är det
  • slutdiskuterat
    Anonym (ledsen) skrev 2015-03-10 16:13:45 följande:
    ja visst är det
    Så varför gjorde du det trots att du visste att dina barn kunde bli lidande?
    Vi tar jobb vi inte vill ha, för att kunna köpa saker vi inte behöver, för att imponera på folk vi inte tycker om.
  • Anonym (ledsen)
    slutdiskuterat skrev 2015-03-10 16:16:47 följande:
    Så varför gjorde du det trots att du visste att dina barn kunde bli lidande?
    hade ingen koll på hastighetsmätaren
  • SvenGlen
    Anonym (ledsen) skrev 2015-03-10 16:21:21 följande:
    hade ingen koll på hastighetsmätaren
    Jag säger inte jag inte kör för fort ibland, men det är faktiskt en jädra skillnad på 80 och nästan 120. Hur kunde du inte märka det?
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Inte jag

Jag har till och med kört 50 på en 70 väg men då var det en landsväg som var väldigt krokig och som det var första gången jag körde på den vägen. Hade jag kört 70 så hade jag åkt av vägen och bilisterna bakom mig tutade hela tiden. Som om det inte var stressande. :)

• Anonym (ledsen)
    SvenGlen skrev 2015-03-10 16:24:52 följande:
    Jag säger inte jag inte kör för fort ibland, men det är faktiskt en jädra skillnad på 80 och nästan 120. Hur kunde du inte märka det?
    lätt att bli fartblind antar jag
  • SvenGlen
    Anonym (ledsen) skrev 2015-03-10 17:04:23 följande:
    lätt att bli fartblind antar jag
    Ja tydligen. Det bästa vore kanske om du inte får tillbaks kortet alls.
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
Svar på tråden Förlorat körkort