• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • Undska
    Charlie40 skrev 2015-09-16 07:27:45 följande:
    Hej välkommen! Visst menar du bf 24/11 smile1.gif
    Ja 24/11 :D kom åt fel siffra :)
  • Undska

Jag glömde skriva att vi vet könet :) vi åkte till Göteborg, Barnmorskegruppen och gjorde ett könsrul, vi väntar en flicka :) <3 . Vi har sedan innan två pojkar och två flickor, har fått varannan hela tiden.

• majbebis2016

Ni kanske kommer ihåg mig.. Jag hör inte hit egentligen. Jag väntade tvillingar i november men förlorade dom i v18. Men! Nu har vi fått ett plus igen o bebis kommer förhoppningsvis i maj :)

• S92

Då hoppar jag in här, BF 14 november i Stockholm en flicka & första barnet.

så svårt nu när man är så nära men dagarna bara segar förbi ????????

• Erika 146

Välkomna alla nya ????

S92 Ju närmare man kommer desto längre känns dagarna, lustigt hur det blir ????

• Maja 1

Hej!!!

Jag behöver verkligen tips på pojknamn som passar till mina andra barns namn. Dom heter Emilia, Mio, Noel och Lias. Jag och mannen är inte överens och nu står det helt still. Hoppas ni kan hjälpa mig.

• Erika 146
    Maja 1 skrev 2015-09-18 22:02:38 följande:

Hej!!!

Jag behöver verkligen tips på pojknamn som passar till mina andra barns namn. Dom heter Emilia, Mio, Noel och Lias. Jag och mannen är inte överens och nu står det helt still. Hoppas ni kan hjälpa mig.

Fina namn!

Förslag: Milo Melvin Leo Vilmer
  • Sandra1992
    majbebis2016 skrev 2015-09-16 07:57:32 följande:

Ni kanske kommer ihåg mig.. Jag hör inte hit egentligen. Jag väntade tvillingar i november men förlorade dom i v18. Men! Nu har vi fått ett plus igen o bebis kommer förhoppningsvis i maj :)

Grattis :) lycka till med bebis :)
  • blubb4m

Hej! Tänkte hoppa in här. Beräknad tjej  till 22/11, men hon ska få komma ut med kejsarsnitt den 28/10. Jag är i vecka 32+0 idag :)

Sen undrar jag om någon, som fått barn tidigare vet mer om slemproppen? Känner mig orolig, i förrgår hade jag och min sambo sex och då kom det ut en "sträng" med rött slem. Aldrig blödigt tidigare när vi haft sex. KAn det vara att det bara är de? Eller kan det vara slemproppen, redan nu? Inte haft problem med flytningar , speciellt inte som slem. SÅ känner verkligen att det här var något helt nytt. Jag blöder inte nu gjorde det lite just då efter slemmet. Fortfarande idag kommer det ut lite brunt gammalt blod men inget färskt.

Hjälp?

• Kgb777

Hej blubb4m! Det kan ju vara slemhinnorna som är extra känsliga när man är gravid. Ligger moderkakan långt ned? , isådana fall kanske det kommer från den. Ring och kolla med mvc eller förlossning för säkerhets skull. Varför är snittet planerat så tidigt, över tre veckor innan Bf?

Svar på tråden Novemberbebisar 2015