Hallå :)
Hoppar gärna in här om jag får. Jag plussade tisdag kväll förra veckan. Andra graviditeten för oss. Har en dotter på 9,5 månad nu. Den här graviditeten var inte planerad alls, jag var i ett byte från mini-piller till natural cycle och i stundens hetta tänkte vi väl inte riktigt på att vi inte hade skydd. 2 dagar efter, på måndagen, hade jag ägglossning, på torsdagen samma vecka fick jag en liten blödning pch då visste jag att det var "kört" :p trots det är man knappast förberedd på att den där stickan skulle visa ett plus i tisdags :p dottern tog 7 månader att få till så trodde absolut inte att det skulle gå så fort.
Enligt natural cycle är jag på 4+6 idag medans familjelivs app säger 5+0. Bf är enligt NC 25 november. Men är lovad snitt oga för trångt bäcken så bebis kommer tidigare än så om allt går vägen.
Har smått illamående på eftermiddagarna och lite molande i tjejmagen då och då men inte alls i samma styrka som med första graviditeten. Då levde jag ihop med min vetekudde på magen för att lindra växtvärken. Funkade super :)