• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • catand89
    CeElSu skrev 2015-03-23 21:11:02 följande:
    Okej, får kanske nöja mig med att ringa dom då :(
    Du kan alltid ringa och fråga om du kan få ett vul inbokat i v 7/8 någon gång där. Nu när du är i v5 låter dom dig stanna hemma för det enda de kan se är i bästa fall en fostersäck. Har det slutat kan det absolut vara ett blodkärl som brast. Annars är det så att kroppen är ju van att ha mens och blöda en gång i månaden och då tycker den att man kan blöda lite trots graviditet berättade läkaren för mig :)
  • Minitokrik
    MakeitHappen skrev 2015-03-23 17:59:38 följande:

Ville bara säga att jag går ur denna grupp.. fick missfall inatt..
    hoppas det går bättre för er andra..

Beklagar verkligen! Hoppas du lyckas nästan gång. Förstår att det är jobbigt men fortsätt kämpa! :)
  • lotie

[quote=75054310][quote-nick]MakeitHappen skrev 2015-03-23 17:59:38 följande:[/quote-nick]Ville bara säga att jag går ur denna grupp.. fick missfall inatt..

hoppas det går bättre för er andra..[/

Nej vad tråkigt:( kramar till dig!

• Anna Hbg

Beklagar verkligen! :(
  • mea84

Får jag fråga er andra om era symtom kommer och går....! Det kan skilja från ena dagen till dagen därefter....mer illamående ena dagen, nästa dag mer molvärk och dagen därefter mår man helt bra utan några symtom.

• Lillytroll
    mea84 skrev 2015-03-24 09:12:48 följande:

Får jag fråga er andra om era symtom kommer och går....! Det kan skilja från ena dagen till dagen därefter....mer illamående ena dagen, nästa dag mer molvärk och dagen därefter mår man helt bra utan några symtom.

För mej så kommer det och går lite också. Mina bröst gjorde fruktansvärt ont i början. Sen har det kommit och gått. Nu har jag inte ont alls. Molvärken var konstant i 1,5 vecka för att sedan försvinna ett par dagar, sen kom den tillbaka, och nu känner jag bara av det någon gång om dagen. Om ens det..

Illamåendet är dock mer eller mindre ständigt.

Men oroa dej inte, mina symtom kommer och går som sagt. Och igår var vi och såg en liten bebis som växt bra, och hade ett hjärta som slog!
  • Tiniii

Mina symtom kommer också och går. Idag har jag inte mått illa alls, knappt igår! I helgen mådde jag illa dygnet runt!

• lotie

Skönt och höra det skiftar för er med:)

Mitt illamående är nästan borta men slår väl till ordentligt om 2 veckor. Så får njuta sålänge jag kan äta massor och lägga på mig:)

• Daniela1983
    Anna Hbg skrev 2015-03-23 12:24:19 följande:

Hej!

Hoppar gärna in här om jag får?

Har följt er lite i smyg men inte skrivit eftersom jag blödit en del och var rädd för missfall men idag fick jag se ett litet pickande hjärta på vul i v.6+1

Om denna lilla saken vill hänga kvar därinne så blir det bebis ca 14/11 :)

Roligt! Samma BF! {#emotions_dlg.flower}
  • Daniela1983

Kram!Hjärta
Svar på tråden Novemberbebisar 2015