• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • Minitokrik

Okej är verkligen nervös! Vill inte att det ska visa något negativt! Ska dit vid halv nio så får väl se om jag kan sova inatt! :/

Man blir blir så glad att höra om alla graviditeter och man blir lugn att få svar på frågor som oroar en! Eftersom det är mitt första barn så är man ju lite nojjig! Ni är underbara! :)

• CeElSu

OROLIG! Lätt ljusrosa blod.. Nid eller MF? Är på jobbet till i morgon så kan inte ringa någon om råd heller.. ????????

• MakeitHappen

Ville bara säga att jag går ur denna grupp.. fick missfall inatt..
    hoppas det går bättre för er andra..

• Nimmi

Hoppar in här om det är okej. Plussade idag. BF 30/11 :))

Är 24 år gammal har två flickor.

Äldsta 5,5 år och den är yngsta 2,5 år :))

• CeElSu
    MakeitHappen skrev 2015-03-23 17:59:38 följande:

Ville bara säga att jag går ur denna grupp.. fick missfall inatt..
    hoppas det går bättre för er andra..

Beklagar! ????
  • catand89
    CeElSu skrev 2015-03-23 17:32:53 följande:

OROLIG! Lätt ljusrosa blod.. Nid eller MF? Är på jobbet till i morgon så kan inte ringa någon om råd heller.. ????????

Behöver inte vara något negativt. Kan vara ett blodkärl som brustit. Jag hade så vid min förra gaviditet. Visade sig att min känsliga tapp blivit ännu mer känslig och lättblödande bara. Är du orolig kan du alltid ringa/åka till gyn-akuten för att kolla upp det. Vilken v är du i? Det är inte fören v 7 man kan vara helt säker på att se ett hjärta slå via vaginalt ultraljud.
  • CeElSu
    catand89 skrev 2015-03-23 19:58:52 följande:
    Behöver inte vara något negativt. Kan vara ett blodkärl som brustit. Jag hade så vid min förra gaviditet. Visade sig att min känsliga tapp blivit ännu mer känslig och lättblödande bara. Är du orolig kan du alltid ringa/åka till gyn-akuten för att kolla upp det. Vilken v är du i? Det är inte fören v 7 man kan vara helt säker på att se ett hjärta slå via vaginalt ultraljud.
    Jag är i v.5. Det slutade.. Kom bara några droppar ljusrosa. Kan jag åka till gyn i morgon för en undersökning?
  • Amazinglife
    CeElSu skrev 2015-03-23 20:46:47 följande:
    Jag är i v.5. Det slutade.. Kom bara några droppar ljusrosa. Kan jag åka till gyn i morgon för en undersökning?
    Dom kommer inte kunna se något.. Och ett missfall är minst som en mens så du behöver inte oroa dig.. Du kanske kan få ett vul bokat i v7 eller V8 dock men just nu finns inget du eller dom kan göra.. Lycka till, de går säkert bra!
  • CeElSu
    Amazinglife skrev 2015-03-23 21:01:55 följande:
    Dom kommer inte kunna se något.. Och ett missfall är minst som en mens så du behöver inte oroa dig.. Du kanske kan få ett vul bokat i v7 eller V8 dock men just nu finns inget du eller dom kan göra.. Lycka till, de går säkert bra!
    Okej, får kanske nöja mig med att ringa dom då :(
Svar på tråden Novemberbebisar 2015