• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • Anna Hbg
    catand89 skrev 2015-03-27 10:30:41 följande:

Vilken vecka är du i? Magen brukar inte komma fören efter v 12-13, då började den puta lite på mig förra gången.

Är i v.6+5 idag och förra graviditeten gick magen inte att dölja i v.12 så kan bli på håret :O

Har en korsettliknande överdel med mer vid i kjolen så hoppas det funkar ;)
  • catand89
    Anna Hbg skrev 2015-03-27 11:49:37 följande:
    Är i v.6+5 idag och förra graviditeten gick magen inte att dölja i v.12 så kan bli på håret :O

Har en korsettliknande överdel med mer vid i kjolen så hoppas det funkar ;)
    Vi får hoppas att den går ihop då :p
  • catand89
    Hejhejhejilc skrev 2015-03-27 12:36:37 följande:

Ul idag, i vecka 9. Vilken häftig känsla <3 phpDsn23L89061.jpg

Oj vad tydligt det syntes :o förlåt, men den såg ut som en liten gullig kyckling :p
  • Lutetzia

Grattis! Vilken härlig känsla det måste vara.
  • jvd89

Grattis:) så mysigt att få se bebis;) måste vart en häftig känsla:)
  • Martiina88

Grattis till er alla med bebisar på g.

Jag och sambon var på vul igår för att kolla hur allt såg ut pga mitt förra missfall. Och tyvärr så har det inte blivit något den här gången heller. Blir att skrapa bort och bara försöka på nytt.

Känns lite som att man ska drunkna men man får inte förlora hoppet.

Har iaf haft alla symtom som illamående, ömma bröst, humör, trötthet. Ingen blödning än som visa att de är mf men läkaren va säker. Det är så trist :( inget november barn för oss iaf.

• Lutetzia
    Martiina88 skrev 2015-03-28 12:16:39 följande:

Jag och sambon var på vul igår för att kolla hur allt såg ut pga mitt förra missfall. Och tyvärr så har det inte blivit något den här gången heller. Blir att skrapa bort och bara försöka på nytt.

Har iaf haft alla symtom som illamående, ömma bröst, humör, trötthet. Ingen blödning än som visa att de är mf men läkaren va säker. Det är så trist :( inget november barn för oss iaf.

Nej vad sorgligt! Lider verkligen med er.
  • Anna Hbg
    Martiina88 skrev 2015-03-28 12:16:39 följande:

Beklagar verkligen! :(
  • lotie

Jag är hemma hos mina föräldrar och tog 5 min sen sa mamma

- vad stor du har blivit!? Och vilken mage du har fått.

Sen sa min syster

- vad stora armar du har!?

Jag sa jag inte tränat på länge och de tyckte det var jättekul jag blivit lite tjock.

Är ju pinnsmal och min syster med å nu kunde hon äntligen mobba mig för valkar. Bara v 5+1 idag så var ska detta sluta?!

Ingen frågade om jag var gravid:) de tror nog inte jag har en tanke på det. Min syster har planerat träningsprogram till mig på vår resa på påsklovet får se hur jag ska slippa undan det:)

Kommer nog inte lyckas hålla det hemligt sålänge till:)

Fantastiskt nog så mår jag bra och njuter av varje dag jag inte mår illa. Foglossning och trötthet har jag hela tiden dock men det kan jag stå ut med.

Svar på tråden Novemberbebisar 2015