Har du förtroende för regeringen?

Ja, sådär ja.
Om inte Kill Bill kan leverera (undrar varför?) så visade det sig att Adaktusson själv lagt ut allt på sin Facebook:
https://www.facebook.com/adaktusson/posts/2430954260466079?__tn__=K-R
Som väntat handlar det om principer kring beslutsnivåer - att socialpolitik skall bestämmas av de enskilda länderna. Därmed kan vi lägga den saken åt sidan.
Ännu ett misslyckat försök att smutskasta KD.
Varenda invektiv och vitrioldrypande omdöme om Adaktusson här ovan faller tillbaka på avsändaren.
Sossarna har verkligen gått all in på KD den här valrörelsen. Ett gott betyg åt EBT et al.
Ja, sådär ja.
Om inte Kill Bill kan leverera (undrar varför?) så visade det sig att Adaktusson själv lagt ut allt på sin Facebook:
https://www.facebook.com/adaktusson/posts/2430954260466079?__tn__=K-R
Som väntat handlar det om principer kring beslutsnivåer - att socialpolitik skall bestämmas av de enskilda länderna. Därmed kan vi lägga den saken åt sidan.
Ännu ett misslyckat försök att smutskasta KD.
Varenda invektiv och vitrioldrypande omdöme om Adaktusson här ovan faller tillbaka på avsändaren.
Sossarna har verkligen gått all in på KD den här valrörelsen. Ett gott betyg åt EBT et al.
Nja, jag är måttligt förtjust i att inkluderas i en kristen värdegrund.
Men jag förstår att du lockas av såväl lättlästa texter som av KD.
Så småningom kanske du kan övergå från dina funderingar om huruvida ett kristet parti är kristet till att nosa på den aktuella debatten om KD, den har en viss slagsida mot Adaktussons förböner om abortförbud.
Men sålänge föreslår jag att du försöker få hjälp med att förstå KD-citatet jag petat dit ett par gånger nu. Visserligen inte på lättläst svenska men försök iallafall.
Tron kan göra under för läsförståelsen, ska du veta
Av ren nyfikenhet: du råkar inte ha någon slags länk till de aktuella förslagen som det har röstats om?
Jag menar, så att vi kan resonera kring det hela på ett informerat sätt och inte bara reagera på medias påståenden och eventuella fake news och halmgubbar.