• KillBill

Har du förtroende för regeringen?

RebeckaZ70 skrev 2019-07-29 09:29:26 följande:
    Nu får du förklara hur du gör kopplingen till att jag skriver "man kan säga mycket om SD" till att jag försvarar SD?

Svara!

Jag sätter fokus på att ditt samarbetsparti sitter i ett hus som är betalt med blodspengar från en diktatur och det får du till att jag försvarar SD?

Är det för varmt i rummet du befinner dig i?
    Baby

Om du inte förstår så hyser jag ingen förhoppning om att du kommer att förstå.

.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • RebeckaZ70
    KillBill skrev 2019-07-29 10:09:01 följande:

Om du inte förstår så hyser jag ingen förhoppning om att du kommer att förstå.

.
    Var det allt du hade som svar?

Inte särskilt förvånad.

Hoppas du hittat en fungerande fläkt som kan svalka ditt huvud.

Baby
    I want to step into the water, And get totally wet, I'm a Romeo's daughter I'm in it up to my neck
  • RebeckaZ70

Idag har jag fått reda på att om jag kritiserar vänsterpartiet så stödjer jag SD.

Fantastiskt.

I want to step into the water, And get totally wet, I'm a Romeo's daughter I'm in it up to my neck
  • Digestive
    RebeckaZ70 skrev 2019-07-29 09:29:26 följande:

Nu får du förklara hur du gör kopplingen till att jag skriver "man kan säga mycket om SD" till att jag försvarar SD?

Svara!

Jag sätter fokus på att ditt samarbetsparti sitter i ett hus som är betalt med blodspengar från en diktatur och det får du till att jag försvarar SD?

Är det för varmt i rummet du befinner dig i?

Du måste verbalt bajsa varje gång du nämner SD för att inte försvara partiet. Att nämna SD rent generiskt eller med enbart en underförstådd pik, är det samma som att vilja ha Jimmie Åkesson som kung/statsminister/ärkebiskop-kombo.

Förstår du inte det här så förstår du inte ens vad du själv tycker och tänker om SD. Jag ska passa på att nämna SD fem gånger till bara för mätta behovet att de överhuvudtaget nämns här.

SD. SD. SD. SD. SD.
    Besvarar inte ökända provokatörer.
  • Digestive
    RebeckaZ70 skrev 2019-07-29 10:28:08 följande:

Idag har jag fått reda på att om jag kritiserar vänsterpartiet så stödjer jag SD.

Fantastiskt.

Det här är svensk allmänbildning. Du har varit borta för länge...
  • RebeckaZ70
    Digestive skrev 2019-07-29 10:33:45 följande:
    Du måste verbalt bajsa varje gång du nämner SD för att inte försvara partiet. Att nämna SD rent generiskt eller med enbart en underförstådd pik, är det samma som att vilja ha Jimmie Åkesson som kung/statsminister/ärkebiskop-kombo.

Förstår du inte det här så förstår du inte ens vad du själv tycker och tänker om SD. Jag ska passa på att nämna SD fem gånger till bara för mätta behovet att de överhuvudtaget nämns här.

SD. SD. SD. SD. SD.
    Du glömde tre kräksmiley som är ett minimum när SD nämns, för att inte bli automatiskt brunsmetad: KräksKräksKräks

Så, nu är ordningen återställd.
    Digestive skrev 2019-07-29 10:35:13 följande:
    Det här är svensk allmänbildning. Du har varit borta för länge...
    Jag var i Sverige så sent som för 3 veckor sedan, en händelse då är värt ett eget inlägg som kanske kommer så småningom.

• kid on the block
    Padirac skrev 2019-07-29 00:42:35 följande:
    Jo, du brukar ju hävda det, hur som helst håller inte medlemmarna i alliansen med dig. De ansåg sig fortfarande vara en del av det gemensamma projektet alliansen.
    Jo, de verkar hålla med mig fullständigt. Julen 2014 upplöstes Alliansen och därefter har partierna steg för steg glidit ifrån varandra. Idag står de inte ens på samma sida om blockgränsen. Så gör ingen Allians.
  • kid on the block
    KillBill skrev 2019-07-29 09:22:25 följande:

Tycker du att det är rimligt att i sammanhanget försvara ett parti som under åren kopplats ihop med Putinvänlig politik, spekulativa ryska husaffärer i mångmiljonklassen och som har riksdagsledamöter som anser att judar inte är svenska och som hånskrattar  åt judeskämt?

De är inte värre än vänsterpartiet.
  • Digestive
    RebeckaZ70 skrev 2019-07-29 10:46:09 följande:

Du glömde tre kräksmiley som är ett minimum när SD nämns, för att inte bli automatiskt brunsmetad:

Så, nu är ordningen återställd.Jag var i Sverige så sent som för 3 veckor sedan, en händelse då är värt ett eget inlägg som kanske kommer så småningom.

Tack! - man kan aldrig vara nog så säker.

Vad gjorde folket här innan SD egentligen? Man undrar liksom vad som fyllde tomrummet då eller alternativt vad som trycktes bort för att ge plats för detta konstanta SD-fokus.

Hoppas besöket blev helt ok allt som allt!
  • RebeckaZ70
    Digestive skrev 2019-07-29 11:41:23 följande:
    Tack! - man kan aldrig vara nog så säker.

Vad gjorde folket här innan SD egentligen? Man undrar liksom vad som fyllde tomrummet då eller alternativt vad som trycktes bort för att ge plats för detta konstanta SD-fokus.

Hoppas besöket blev helt ok allt som allt!

Det kan man undra, men säkert aldrig få något svar på. de nuvarande SD-väljarna och sympatisörerna fanns ju i andra partier då, inte minst inom (S) själva.

Jodå, tack, det blev ett trevligt besök i det stora hela. Vi återkommer i mitten av Augusti, då blir det Falun och Sabaton Open Air för oss.

Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?