HSOF skrev 2019-09-21 18:53:21 följande:
Restriktiv asylpolitik? När ska den införas? Har jag missat nåt? Vi har precis öppnat upp den mer här från 1 juli?
Varför ska vi vara stolta över klimatdemenstrationerna? Det är en planerad aktion som skedde som väntat. Det kommer fortsätta och bli värre och värre när det nu gått över till en religion..
Ja, du har nog missat en gel del av de förändringar som kom i samband med och efter flyktingvågen 2015.
Varför vi ska vara stolta över att svenska ungdomar blivit förebilder för ungdomar världen över. Ja, för att reaktionerna dels är relevanta reaktioner på klimatforskarnas syn på männinskan påverkan på just klimatet. Det är ju deras arv vi förskingrar. Reaktinerna är ju också ett exempel på att Sverige var och är ett land som sätter vetenskaplig forskning i högsätet.
Jag såg i en annan tråd att du är troende sverigedemokrat och de mer fundamentalistiska av religiösa krigarna anser ju att våra politiker är landsförrädare och jämför dem med brottslingar som dömts enligt landets lagar.
Till landets lagar hör regeringsformen där det stadgas att riksdagsledamöterna är folkets främstas representanter - men jag är medveten om att böneutropen från SD-minareten förkunnar att SD-klanen är folkets representanter.
Har ni upprättat folkdomstolar på era bönemöten
Vilket för mig tillbaka till det jag skrev tidigare i tråden: "Det är en av mina främsta invändningar gentemot SD - partiet funger som en katalysator för ett maskineri som alstrar ren och skär dumhet.".
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
KillBill skrev 2019-09-20 07:36:04 följande:
SD toppar lista över andel åtalade politiska företrädare.
Fler än var tjugonde Sverigedemokrat som kandiderar i lokala och nationella val har blivit åtalad för brott. Det framgår av siffror som bakgrundskontrollföretaget Verifiera tagit fram.
Förtroendevald sverigedemokrater är alltså 3,55 gånger oftare dömd för någon typ av kriminalitet jämfört med förtroendevalda socialdemokrater. Snacka om överrepresentation. Kan det handla om någon typ av nedärvd essens?
www.svd.se/sd-toppar-lista-over-andel-atalade-kandidater
Och vad ska vi göra med denna statistik. Tar du med landsförräderi så kan du öka de andra partiernas procent rejält, speciellt för S, V och Mp..