FDFMGA skrev 2019-10-07 06:00:51 följande:
Javisst, men stundtals kan det oavsiktligt bli ganska roligt.
Till exempel mot bakgrund av att FL:s aktivister har en tendens att utgå från den egna personen när de tappar kontrollen och laddar snömoskanonen.
Minns du att jag var en smula skeptisk till vissa bettendevetenskapliga kurser och att jag berättade att vi på min tid kallade kurser man kunde läsa för att få CSN-poäng utan ansträngning för danskurser.
Ibland kan nog den dansen förefalla en smula märklig mot bakgrund av projiceringen
Nja, det ser bara flummigt ut när folk och från ingenstans får för sig att de förnimmer andras känslotillstånd över internet. På tal om faktisk projicering... fast du kanske trodde att du på riktigt kände av mitt känslotillstånd och inte alls bollade runt med dig själv?
Ja, du borde fokusera mindre på person och överlag mindre på att förnedra samt förlöjliga dina meningsmotståndare. Snömos skadar dock ingen eller för den delen debattklimatet här, så ladda på du och kasta kontrollen åt sidan.
Vet inte vad du skulle ha projicerat i fallet med danskurserna på den tiden... men eftersom du använder ordet >>skepticism<< i sammanhanget så borde du börja söka där.
Vad gjorde en FDFMGA skeptisk på den tiden mer än vissa beteendevetenskapliga kurser? Hade du det möjligen kämpigt med studierna för egen del och därmed lite vred på studenterna som tog - i din mening - lättare kurser? Just shoting in the dark here...