Digestive skrev 2019-10-08 17:19:49 följande:
Digestive skrev 2019-10-08 17:21:57 följande:
Gah, står inte ut när det ser sådär rörigt ut:
Aja, nu vill jag faktiskt diskutera någonting på ett diskussionsforum så du får klara dig själv en stund.
Haha, i min åsiktskorridor så velar man inte så infernaliskt, apropå att stunden blev så kort.
Digestive skrev 2019-10-08 17:24:59 följande:
Haha... vafalls!
Bla, bla... jag köper det inte, inte ens lite av det - men fint att du har övertygat dig själv iallafall.
Aja, nu vill jag faktiskt diskutera någonting på ett diskussionsforum så du får klara dig själv en stund.
Det blir nog bra med det ska du se.
Jag är dessutom övertygad om att du är ärlig i din syn på dig själv och din förmåga. Men vågar du låta dig rubbas så testa att läsa hela diskussionen mellan dig och Padirac med papper och penna. Övning kan ju ge färdighet, vilket kan innebära att han inte kan lura upp dig på läktaren lika lätt nästa gång.
Men, allvarilgt talat, Digestive. Vi befinner oss i skilda åsiktskorridorer du och jag - åsiktskorridorer som saknar ett gemensamt språk och i och med det så kommer även sådant som inte nödvändigtvis skulle behöva missförstås så gott som obönhörligen att missförstås.
Tja, såvida man inte är flerspråklig, men det har jag inte noterat att du har några tendenser till att vara.
Hoppas att du finner ro i korridorsnacket, kanske du kan stöta på några fler anarkistiska KD:are bland dina korridorgrannar