Har du förtroende för regeringen?
Det är faktiskt intressant att du inte svarar på frågorna utan undviker dom.
[...]
Fråga: Så den sarkastiska tonen i bilden är riktad mot vad? Mitt svar: Bilden driver med sina egna påståenden och är riktad till dem som känner igen sig i det senare påståendet.
Fråga: Så vad är bilden sarkastisk mot enligt din ursprungliga intention med bilden? Mitt tidigare svar då jag redan har uppgett mina intentioner ett flertal gånger: Se inlägg #20539 som i sin tur hänvisar till #20523.
Fråga: Bilden finns tydligen i någon sorts meme-generator, har du själv kommit på texten eller är den från typ fox-reporterns kretsar? Mitt svar: Från en kryptokanal i Twitch. (Det ska dock vara Discord och inte Twitch, kan tilläggas.)
Om du fortfarande inte förstår att det här är svar på frågor så är det meningslöst att kommunicera med dig.
Själv har jag ställt en enda löpande fråga utan att ha fått svar av varken KillBill eller Padirac. Ingen av dem kan nämligen tala om vilka felaktigheter i memen de anmärker på - vilket inte är så konstigt då det 1) inte finns några tekniska felaktigheter och när 2) de i övrigt resonerar som att memen tekniskt stämmer, för visst hade vi höga priser redan innan kriget.
Att undvika frågan är bara att sätt för dem att inte göra sitt klavertramp allt för uppenbart. Jag skriver dock inte med förhoppningen att sopprötter läser mina texter så det hela är hyggligt underhållande för både mig och min målgrupp.
Aja, ta nu eftermiddagen på dig och sätt dig in i konceptet frågor och svar.