Har du förtroende för regeringen?
Och skribenten här menar att memen inte alls väckor känslor hos honom. Ja. Jo. Tjena.
Behöver du ta en paus och samla dig lite?
Jag tror att det kanske är alldelses för mycket känlsor inblandade från din sida, men vad vet jag ...- mina undranden är varken hotfulla eller upprymda på annat sätt utan just undrande var du tänkte att duiskussionen skulle ta vägen.
Förstod du inte frågan? Tolkar du frågan lika väl som du tolkar en meme? Misstolkar du frågan med flit och sådant fall varför? Misstolkar du även memen med flit och sådant fall varför?
2. Och ändå tolkade du utan vidare bildkommentaren ordagrant. Inte heller var dina frågor inledande utan din inledning var Ett meme lika begåvat som Fox-reportens påstående att gass-priset inte kan bero på fler saker vid olika tidpunkter, och andra inlägget var en upprepning av det första.
Varför beskriver du ett resonligt förnuft som du själv inte besitter som svar på en rak fråga? Vad är det som du försöker dölja?
Jag vet inte -förklara gärna frågan igen om du anser att du inte fick det svar du tänkte dig frågan tarvade.
Vad du menade eller inte menade med memet är väl ändå en annan fråga än om memet liknande eller inte liknade Fox-reporterns fråga och premisser eller om memet var lika (o)begåvad som Foxreporterns fråga och premisser
Vill du analysera memet och Fox-reporterns premisser och fråga och se på vilket sätt dessa liknar varandra och om de är mer eller mindre begåvad än varandra?