Har du förtroende för regeringen?
Padirac skrev 2022-03-23 19:26:37 följande:
3 frågor"Finns det någon i tråden som tror att det finns en omvänd kaualitet så som din kopierade meme framställer det?
Är det inte du som försöker tillskriva andra tråddeltagare den där uppfattningen om omvänd kausaliet? Finns det någon tråddeltagare som har en uppfattning du menar att memen adresserar som du vände dig till när du hittae memen och lade in den i tråden?"
som bemöts med påståendet att inlägget som diskuteras inte var riktat mot någon annan än den som kunde känna igen sig i en bakvänd tidsuppfattning (identisk med den mindre begåvade FOX-journalistens insinuationer) och ett försvar av den mindre begåvade memen med att jag ska leta bland mina fördomar om vad du menar - hur ska mina rätt så raka frågor om vad du refererar till med memen och vem du vänder dig till belysas av mina fördomar?
Hur motiverar du ens att bildkommentaren skulle vara tillskriven någon annan än vad den gäller?
Din enda motivering verkar vara att du har tagit åt dig i onödan och på något fantastiskt vis så är det mitt ansvar.
Bildkommentaren var en slags konversationsstartare och i linje med hur jag själv ville föra det pågående diskussionsämnet. Det här är alltså förklarat och varit fullt förståbart i tre dagar nu.