Har du förtroende för regeringen?
- Titta på grabben, han kan inte ens hålla ordning på alla våra slag trots att vi bara är tre som slår honom samtidigt. Helt klart underkänt.
Moralen hos vissa här. Det är så ohyggligt fegt.
- Titta på grabben, han kan inte ens hålla ordning på alla våra slag trots att vi bara är tre som slår honom samtidigt. Helt klart underkänt.
Moralen hos vissa här. Det är så ohyggligt fegt.
Nä, jag är inte intresserad att diskutera svår uppenbar populism, vet inte vad det ska ge mig och det slutar med diskutera en detalj och sen säger man "Kolla ingen populisms" och detta samtidigt de bevisade den.
Nä, jag tänker inte fråga nått om meme längre, det är menlöst visade det sig.
rata har dock ett digert monologinlägg och om svår populism och där man ska glömma av en massa och skriver saker som inte stämmer(favoriterna är i SVT-tråden och den monologen där.), ala ditt "meme".
Att Moderata Ungdomsförbundet tog så kraftigt parti för Rysslands anfallskrig mot Georgien har jag faktiskt missat. Hur kan moderaterna behålla en politiker som Niklas Wykman?
https://www.dn.se/ledare/arvid-ahlund-varfor-tog-moderaternas-wykman-stallning-for-putin/
Jaha då vad det som enligt vissa i forumet ansåg omöjligt nu tydligen möjligt: "Finansminister Mikael Damberg öppnar nu också för ytterligare skattesänkningar, efter krav från oppositionen." DN 2022-03-22
Hmm, några dagars frånvaro innebär inte att något har förändrats i grunden i tråden - allt, inklusive höga drivmedelspriser är ändå MP:s fel, om det inte är sossarnas förstås
Jag tror att pojkrumshögern ändå är lite mer vilsen än vanligt för närvarande. Hur ska man förhålla sig till Putins krigsförbrytelser? Hur ska man förhålla sig till det faktum att Sverige skickar vapen till försvar för demokratin, medan Ungern vägrar ge sitt stöd till Ukraina.
Det kan inte vara lätt att stå stadigt i konflikten mellan en auktoritär människo- och samhällssyn och en frihetlig när man är kissnödig och ens ledare inte förmår välja mellan Putin och Biden men föredrar Orban- så det är inte så märkligt att man då väljer att kissa där man alltid brukar kissa.
Zelinsky vädjar för övrigt till Orban att ta ställning för sanktioner mot Putins Ryssland.
I EU har 21 av 27 länder en lagstadgad minimilön, medan lönenivåerna i de övriga sex länderna (Österrike, Cypern, Danmark, Finland, Italien och Sverige) fastställs genom kollektivförhandlingar. Minimilönerna i euro per månad varierar kraftigt inom EU, från 332 euro i Bulgarien till 2 202 euro i Luxemburg (uppgifter från Eurostat för 2021)."
I EU har 21 av 27 länder en lagstadgad minimilön, medan lönenivåerna i de övriga sex länderna (Österrike, Cypern, Danmark, Finland, Italien och Sverige) fastställs genom kollektivförhandlingar. Minimilönerna i euro per månad varierar kraftigt inom EU, från 332 euro i Bulgarien till 2 202 euro i Luxemburg (uppgifter från Eurostat för 2021)."