• intenu1111

Har du förtroende för regeringen?

SteveMcQueen skrev 2017-05-08 15:25:51 följande:

Svar: nej.

Jag har inte förtroende för regeringen som, enligt mig, missköter Sverige.

Regeringen är ett kompisgäng som tappat kontakten med det som brukar kallas "vanliga människor".

Man tycks helt enkelt inte veta hur livet ser ut för vanliga människor som bor granne med det mångkulturella samhällsförfallet där bilbränder, hot, övergrepp, rån, stenkastning och annan invandrarrelaterad kriminalitet tillhör vardagen.

Hade heller inget förtroende för förra regeringen (Alliansen).

Är sammanfattningsvis väldigt orolig för landets framtid och att kultureliten samt rika kändisar säger att det inte finns något att oroa sig för hjälper inte mig därför att de vet heller inget om vanliga människors vardag.

I

Skrämmande att på tv idag se vilket vidrigt rasist-parti sossarna är. Otroligt att de kunde utsätta romerna för detta. Och helt magiskt att de inte lärde sig något efter Hitler, nejdå här kör vi Hitler-politik 15 år senare, Återigen, helt sjukt att detta vidriga nazist parti har haft Svenskarnas förtroende.
  • Tom Araya
    KillBill skrev 2017-05-11 17:26:59 följande:
    Nu visar det sig att uppgifterna om en stor ökning av antal asylsökande till Sverige var fel..

Statistiken avslöjar: Ingen ökning av asylsökande

www.aftonbladet.se/a/wlkWP

Vad har du Flash för kommentar på det?
    Det borde väl snarare vara Aftonbladet du ska be kommentera sina publicerade men motstridiga uppgifter.
  • KillBill
    intenu1111 skrev 2017-05-11 20:51:30 följande:
    I

Skrämmande att på tv idag se vilket vidrigt rasist-parti sossarna är. Otroligt att de kunde utsätta romerna för detta. Och helt magiskt att de inte lärde sig något efter Hitler, nejdå här kör vi Hitler-politik 15 år senare, Återigen, helt sjukt att detta vidriga nazist parti har haft Svenskarnas förtroende.
    Vilket TV program pratar du om?
  • intenu1111
    KillBill skrev 2017-05-11 21:04:13 följande:

Vilket TV program pratar du om?

Det om romer! Där de mätte skallar och omhändertog barn hejvillt och steriliserade dem. Adolf 2:0 15 år senare, faktiskt sjuk att folk inte reagerade att sossarna agerade som hitler så långt som 15 år efter Adolf.
  • KillBill
    intenu1111 skrev 2017-05-11 20:51:30 följande:
    I

Ett ytterst historielöst påstående från dig. Rashygien, tvångssteriliseringar etc. var inte kopplat till ett parti utan det fanns på den tiden, tyvärr, samsyn i dessa frågor bland alla riksdagens partier.
  • KillBill
    Tom Araya skrev 2017-05-11 21:00:33 följande:
    Det borde väl snarare vara Aftonbladet du ska be kommentera sina publicerade men motstridiga uppgifter.
    Aftonbladet refererar till Anna Kinberg Batras påstående att det skulle vara en stor ökning av antalet asylsökande. Menar du att Aftonbladet borde ha förstått att moderatledaren tänkte med arslet (för att använda Flash Gordons utryck)?
  • man och nöjd
    KillBill skrev 2017-05-11 22:12:06 följande:
    Aftonbladet refererar till Anna Kinberg Batras påstående att det skulle vara en stor ökning av antalet asylsökande. Menar du att Aftonbladet borde ha förstått att moderatledaren tänkte med arslet (för att använda Flash Gordons utryck)?
    Och du litar på Aftonbladet istället för att själv kontrollera uppgifterna.
  • KillBill
    man och nöjd skrev 2017-05-11 22:24:41 följande:
    Och du litar på Aftonbladet istället för att själv kontrollera uppgifterna.
    Jag har inte uttalat mig om denna händelse innan det konstaterades att det spridits felaktiga uppgifter..
  • man och nöjd
    KillBill skrev 2017-05-11 22:31:16 följande:
    Jag har inte uttalat mig om denna händelse innan det konstaterades att det spridits felaktiga uppgifter..
    Du har skrivit att moderatledaren tänkte med arslet, så det är ganska tydligt att du tagit ställning i denna händelse. Utan att ens ha kontrollerat uppgifterna.
  • KillBill
    man och nöjd skrev 2017-05-11 22:41:26 följande:
    Du har skrivit att moderatledaren tänkte med arslet, så det är ganska tydligt att du tagit ställning i denna händelse. Utan att ens ha kontrollerat uppgifterna.
    Jag har bara uttalat mig kring detta efter att ha kontrollerat uppgifterna.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?