• kvarnfot

Har du förtroende för regeringen?

FDFMGA skrev 2017-05-18 11:05:22 följande:
    Fast du syftar säkert på Pär Ström.

Inte professor i verkligheten, men kanske vid något alternativt universitet smile2.gif

Den Nya Välfärden är för övrigt en synnerligen beskäftig företeelse. Patrik Engelau har utsett ett antal personer som så att såga värnar friheten. T ex medborgarnas ombudsman.

Grabben som anser sig ha kränkts av feminister kallas Integritetsombudsman och går till storms mot den heliga svenska statsfeminismen.

En bekant som under en tid samarbetade mer Pär i ett projekt sammanfattade sina intryck av honom med orden "En synnerligen enfaldig gosse, men med näsa för publicitet" smile2.gif
    Som sagt så mindes jag varken namn eller titel, hade bara för mej att han var professor...
    Han kände sej nog personligen inte så kränkt.
    Han tog ju bara upp fall där män är kraftigt diskriminerade. Minns speciellt där han frågade F!-kvinnan om dom ville stödja att man jobbade för samma straff för samma brott (män får ca 3ggr så långa fängelsestraff för tex mord). Hon svarade "nej"....

För övrigt så är jag ingen höna (hen) som du skrev i tidigare inlägg.... Det finns många bra ord i SAOL som inte är hitte-på-ord....
  • Anton Chigurh

Fan.....jag glömde ju:

Tjaa, njaa....skrikhöger.

Sådär. NU, är det ordning på torphelvetet igen.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • FDFMGA
    kvarnfot skrev 2017-05-18 12:29:57 följande:
    Som sagt så mindes jag varken namn eller titel, hade bara för mej att han var professor...
    Han kände sej nog personligen inte så kränkt.
    Han tog ju bara upp fall där män är kraftigt diskriminerade. Minns speciellt där han frågade F!-kvinnan om dom ville stödja att man jobbade för samma straff för samma brott (män får ca 3ggr så långa fängelsestraff för tex mord). Hon svarade "nej"....

För övrigt så är jag ingen höna (hen) som du skrev i tidigare inlägg.... Det finns många bra ord i SAOL som inte är hitte-på-ord....
    Har jag skrivit hen om dig, inte som direkt tilltal hoppas jag.

Däremot så har jag inte en susning om du är man eller kvinna och då passar ju hen.

Hen betyder höna på engelska. Duktigt av dig att kunna det.

Höna är förresten ett hittepåord, liksom alla andra ord. Det finns ingen gud som skapat språket, utan det har vi hittat på själva.

Jag tror för övrigt att professor Ström är identisk med icke-professor Pär Ström som predikar om den heliga svenska statsfeminismens skadeverkningar för sina proselyter.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • kvarnfot
    FDFMGA skrev 2017-05-18 12:41:01 följande:
    Har jag skrivit hen om dig, inte som direkt tilltal hoppas jag.

Däremot så har jag inte en susning om du är man eller kvinna och då passar ju hen.

Hen betyder höna på engelska. Duktigt av dig att kunna det.

Höna är förresten ett hittepåord, liksom alla andra ord. Det finns ingen gud som skapat språket, utan det har vi hittat på själva.

Jag tror för övrigt att professor Ström är identisk med icke-professor Pär Ström som predikar om den heliga svenska statsfeminismens skadeverkningar för sina proselyter.
    Som sagt så står han upp mot förslag från tk-feminismen kommer med.....

Om du inte vet vad jag är när du nämner mej så varför inte använda mitt namn som gick så bra från forntiden fram till för ca 5 år sedan....
  • kvarnfot
    kvarnfot skrev 2017-05-18 12:44:07 följande:

Om du inte vet vad jag är när du nämner mej så varför inte använda mitt namn som gick så bra från forntiden fram till för ca 5 år sedan....
    Tok-feminismen skulle det såklart vara...
  • FDFMGA
    kvarnfot skrev 2017-05-18 12:44:07 följande:

Vem då. Din professor Ström.

jag känner inte till något om hen Skrattande
  • kvarnfot
    FDFMGA skrev 2017-05-18 12:53:40 följande:
    Vem då. Din professor Ström.

jag känner inte till något om hen Skrattande
    Jag vet allvarligt inte om du spelar d*m eller bara verkar inte läsa vad jag skrev tidigare.... (Osäker på förnamn och titel)
  • FDFMGA
    kvarnfot skrev 2017-05-18 12:59:44 följande:
    Jag vet allvarligt inte om du spelar d*m eller bara verkar inte läsa vad jag skrev tidigare.... (Osäker på förnamn och titel)
    Så han står upp mot tokfeminismen.

Det blir nog bra det där ska du se.

Hade jag förresten kallat dig hen som du påstod eller var det bara du som inte förstått hur hen används och ville briljera med att du vet att hen betyder höna på engelska.

Vänta tills du skaffar barn, du kommer att bli överraskad om du försöker förvara hö i demSkrattande
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2017-05-18 11:22:26 följande:
    Men jag ville bara att det skulle vara lika för lika 
    Låter ju kanon. Då inväntar vi TV4 jounalisten Christoffer Eriksson reaktion på att din FL kompis slarvade med sin identitet på internet. Får se om det blir lika för lika

FDFMGA skrev 2017-05-18 11:22:26 följande:
    Nåväl. jag uppfattar dig som att du menar att flyktingar till skillnad från sverigedemokrater inte är sönderklemade och att man därför inte kan bedöma det de utsätts för likvärdigt.
    Dina uppfattningar lyckas som vanligt hålla sig på behörigt avstånd från verkligheten

• oOOo  oOOo
    Anton Chigurh skrev 2017-05-18 12:22:13 följande:
    You can say THAT again....!
    Fast man får säga att Sveska Institutet lyckas utföra sitt uppdrag att sprida kunskap om Sverige i utlandet med beröm. Kanske helt oförskyllt bra. 

Såhär fungerar det i Sverige typ
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?