• KillBill

Har du förtroende för regeringen?

kvarnfot skrev 2017-05-18 10:57:40 följande:

Sverige briljerar..... :-/

Ja tyvärr kan man inte säga detsamma om skrikhögerns agerande..
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • FDFMGA
    kvarnfot skrev 2017-05-18 10:57:40 följande:
    Sverige briljerar..... :-/
    www.youtube.com/watch?v=4Sbl7SkHZTs
    Fast du syftar säkert på Pär Ström.

Inte professor i verkligheten, men kanske vid något alternativt universitet smile2.gif

Den Nya Välfärden är för övrigt en synnerligen beskäftig företeelse. Patrik Engelau har utsett ett antal personer som så att såga värnar friheten. T ex medborgarnas ombudsman.

Grabben som anser sig ha kränkts av feminister kallas Integritetsombudsman och går till storms mot den heliga svenska statsfeminismen.

En bekant som under en tid samarbetade mer Pär i ett projekt sammanfattade sina intryck av honom med orden "En synnerligen enfaldig gosse, men med näsa för publicitet" smile2.gif
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    oOOo oOOo skrev 2017-05-18 10:59:34 följande:
    Vad tråkigt. Undrar om TV4 jounalisten Christoffer Eriksson skulle skriva ?Skyll dig själv? och ?Talk shit, get shot? även i det fallet som han gjorde när en av våra partiledares hem verkligen blev attackerat. Ja dessa radikaliserade näthatare Drömmer
    Nja, det är naturligtvis oursäktligt att man kastade ägg på Åkessons hus.

Men skillnaden är väl att om det hade varit ett asylboende så hade skrikhögern och SD-aktivisterna förutsatt att det var arrangerat för att man ska tycka synd om flyktingarna eller något liknande.

Det tror inte jag att det var. 
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2017-05-18 11:10:21 följande:

Men skillnaden är väl att om det hade varit ett asylboende så hade skrikhögern och SD-aktivisterna förutsatt att det var arrangerat för att man ska tycka synd om flyktingarna eller något liknande.
    Ja detta äggkastande mot asylboanden. Verkligen oursäktligt.
  • KillBill
    FDFMGA skrev 2017-05-18 11:10:21 följande:

Det tror inte jag att det var. 
    Jag håller med. Fältarna i Sölvesborg har gått ut och varnat för att barn  kastar ägg mot villor i närheten av Jimmie men det finns inget bevis det var barn just i detta fallet. Vem vet, det kanske är en attack mot det öppna demokratiska samhället organiserat av Svenska institutet!

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • FDFMGA
    oOOo oOOo skrev 2017-05-18 11:16:23 följande:
    Ja detta äggkastande mot asylboanden. Verkligen oursäktligt.
    Jepp. Äggen har ju dessutom haft en tendens att vara rätt explosiva.

Men jag ville bara att det skulle vara lika för lika - alltså att ett ägg mot en flykting räknas som likvärdigt för ett ägg mot en sverigedemokrat.

Nåväl. jag uppfattar dig som att du menar att flyktingar till skillnad från sverigedemokrater inte är sönderklemade och att man därför inte kan bedöma det de utsätts för likvärdigt.

Ok. Jag förstår din synpunkt även om jag inte delar din uppfattning.
  • FDFMGA
    KillBill skrev 2017-05-18 11:20:34 följande:
    Jag håller med. Fältarna i Sölvesborg har gått ut och varnat för att barn  kastar ägg mot villor i närheten av Jimmie men det finns inget bevis det var barn just i detta fallet. Vem vet, det kanske är en attack mot det öppna demokratiska samhället organiserat av Svenska institutet!

Vi får hoppas att trådens intellektuella giganter med en dragning åt höger utreder detta samband.

Det kan säkert ha en koppling till forna DDR och de metoder vår regering implementerat därifrån också.

Regeringen. 2017. DDRSkrattande
  • Anton Chigurh

....och nu väntar vi bara på dom däringa OERHÖRT......intelligenta inlägg om parkettgolv(var det på nåt jävla sjukhus!!!)som något kålhuvud ojade i vart och vartannat inlägg tidigare.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    oOOo oOOo skrev 2017-05-18 10:14:36 följande:

Haha, ja det är ett evigt pudlande och avbönande från socialdemokraterna. Det är som allt är tillåtet inom socialdmokratin tills det blir uppdagat, då skall det avbönas och pudlas och allt skall vara glömt

You can say THAT again....!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?