• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Ett samtalsrum för oss som äntligen plussat genom olika donationsprogram i Europa o Sverige. Riskgraviditet i en del av landets landsting. Hur bemöts vi? Vi stöttar varandra att ta ansvar för vår hälsa. 
    Många av oss är både 40+ och 45+, där ålder är en riskfaktor. Och hur puffar vi vår självkänsla kring vårt val att skaffa barn och hanterar omgivningens reaktioner. 
    Här finns utrymme att ventilera oro och tankar kring graviditeten, blödningar, immun, blodtryck, mediciner, relationer , och allt mellan himmel o jord.

När vi inte har någon annan att prata med som finns detta rum att sitta i en stund och dela eller bara vara. 

Vi gjorde det! Här är tråden där resan fortsätter mot målet...Baby

• Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
  • Lana68

Stort lycka till Redan47. Var tog tiden vägen, tyckte det var nyss du skrev att du fått plus och nu är de här hos dig. Kramar

• TyckOmMig
    Redan47 skrev 2015-10-18 11:58:17 följande:

Härligt stt det gått bra HRE! Grattis äntligen i hamn efter lång resa. Vila ut!

Ego; igår kl1730 vattenavgång, klar o fin, ambulans trp till förlossning. Efter en natt nu med värkar o högre blodtryck är det bestämt att ta ut dem idag. Dag hit el dit spelar ingem roll menar läkarna här, men nu dagtid full bemanning inte inatt..., så efter kl 14 när Jag ses som fastande igen blir det snitt'. Vi väntas på nu,
    Herregud vilka snabba förändringar! Vi hörs kram på er alla.

Redan-åh vännen nu så får du äntligen se dina/era småflickor live hoppas allt går bra.
    Tänker på dig mycket och hoppas på uppdatering även från dig senare.
    Hoppas jag kan finnas till hjälp med råd även för dig när du vill/behöver angående tvillingar!
  • Kcb

Stort grattis HRE! Härligt att höra att de små mår bra! Hoppas att du mår bättre snart också!

Redan: Jag hoppas att allt har gått bra idag! Håller alla tummar jag kan!

• jmt

Å vad roligt med nya bebisar i tråden! Grattis grattis!

Själv är jag trött, hungrig och tjock här hemma med min 7veckors. Vetti sjutton hur jag ska kunna få tillbaka kroppen när jag blir sååå hungrig och stillasittande av både trötthet och amningen.

• Kristin2015

Vad det händer mycket här i tråden!

Stort grattis HRE, vad gosigt det låter med dina två och skönt att ni mår så fint.

Redan47- hoppas allt gått vägen idag och att ni också myser med era små!

• zaq1234

Grattis HRE!! Hoppas du känner dig piggare snart!

Redan, vilken överraskning!!! Oj vad snabbt det händer! Vilken vecka var du i? Hoppas allt gått bra för dig idag och att de små är väl ute nu! Väntar med spänning att få höra allt sen. Tänk vad bra att du har hunnit förbereda allt! Å all lycka till dig, hoppas allt gått bra!!!

• weeme

Grattis HRE hoppas du piggar på dig från extrabesvären snart bara! Skönt att allt går bra.

Redan, jisses säger också- du blev ju nyss gravid hur fort går tiden?! Hoppas ni mår bra alla, tänk väntan över...

SnartLycklig, det var en fin autokorr haha...

I min mage sprattlar det och hickas, jag njuter för fullt för snart är ju även min tid med bebis i magen över. Börjar bli mer och mer osmidig, försöker göra saker i lugn takt medans det går känns som man snart är strandad som en val, hehe.

• bullenochgrisen

Kikar in lite snabbt.

Stort grattis HRE och Redan till twinsen! Hoppas ni mår bra/ bättre snart och får vila ut lite. Underbart att era små finns här nu!

• swede

Här går det verkligen undan...Tänker på dig Redan. Hoppas att allt har gått bra för dig och småflickorna. Håller alla tummar. Det var verkligen snabba ryck. Skickar dig de varmaste kramarna!

Snart lycklig: Det var länge sen jag skrattade så som när jag läste ditt inlägg om att du "...hade julbocken" Ha, ha...underbart med autocorrect :)

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus