Jag är bara jag skrev 2016-08-13 15:39:45 följande:
Frazze: aha,du är så ung så du inte vaccinerats mot det. Men risken är ju liten att smittas vad jag förstått så vi hoppas på det!
Om lillen skulle komma nu är det ju inga fara alls. Jag tror för egen del aldrig att jag håller ihop tills b.f. Ligger hela tiden minst 2 veckor före i hur man kan/"ska" må så nu ligger jag på v.27 typ. Tar en vecka i taget!
Ja jag är sååååååå ung

Hahahah!
Fick veta igår när jag tog mitt prov att vaccinet inte skyddar mot lung tuberkulos, utan bara från att det sprider sig till andra organ i kroppen.
Har haft hjärtklappning inatt och drömt mycket konstiga grejer. Vaknade och har nu inbillat mig att jag är smittad. Hur ska man klara sig tills på torsdag med att få veta?
Det går tydligen aldrig bort heller även om man käkar penicillin i 6 månader, det bara kapslas in

USCH! Varför smitta mig med sånt nu? Ja ja! Det är väl inte jordens undergång. (Bara känns så just nu)
Däremot så har jag en fråga till alla här! Nu var blodtrycket nere på 100/50 igen men jag hade lite äggvita i urinen. Kan det bero på att mitt blodsocker att testet aldrig stämde till 100% och jag har glukosbelastning? Eller vad kan det bero på? Hade ju +3 på ketoner sist de testade mig. Nu så blev kiss stickans fyrkant liiiiite grönaktig. Som första rutan på skalan på burken. Suck! Orkar inte med mer oro nu
Jag är bara jag! Jag hoppas att de hjälper dig så att du får ta ut bebis något tidigare än vad den är beräknad. Antar att du är beräknad i början av december annars? Min mans systerson ska bli pappa beräknat 27 Nov och hans tjej är nu i v 26 så runt dig där. Hoppas du får din lille/lilla i god tid! Kram