BF Januari 2016 :)
Har inre förberett särskilt mkt jag heller, har så mkt annat som tar all ledig tid med barnens aktiviteter, plugg och hemmet. Kanske därför jag känner mig lite stressad jag med över allt men det ska nog bli bra i slutändan.
Vad jobbigt med hantverkare som ska invadera hemmet, förstår din oro över att dem inte ska bli klara i tid.
Ligger din moderkaka fel till? Hoppas att allt kommer gå bra iallafall, försök bara stressa av, det går ju faktiskt att lösa bebisproblemen efter hand om man inte hinner innan. Och det är ju trots allt skönt att ni får fönsterbyte och sådant gjort till största delen innan bebis kommer
Visst blir det skönt sen när allt är gjort här hemma men jag önskar att det redan var påbörjat...
Jag hade mycket blödningar i början av graviditeten då det rann blod ur mig och då sa läkaren att det berodde på moderkakan men att den antagligen skulle flytta på sig. Blödningarna slutade tillslut och då tog jag för givet att den var längre upp vilket den inte var på rul. Det jag tänker på nu är att jag aldrig känner bebis långt ner, så det känns som att jag får vara förberedd på att den fortfarande ligger kvar och dum som jag är har jag googlat lite för mycket om föreliggande moderkaka. Men samtidigt så måste jag ju vara lite förberedd också så att inte saker kommer som en chock sen.