dinin skrev 2015-08-23 07:25:05 följande:
Åh vad trist! Gick flytten bra annars? Hur gick det förresten på ditt jobb när du berättade?
Kappahls Newbie har jättefina kläder tycker jag, både könsneutrala och "flickiga" och "pojkiga"
Tack för tipset jag ska kolla upp det

. Till slut efter många timmars letande köpte vi ett vitt och pastellgult set med nallemönster, en vit body med bruna och ljusblå tecknade hundar och tre haklappar i rött och marinblått. Var svårt att helt komma undan blått utan att gå på rosa, men det blev mönster som jag tycker passar till en bebis i alla fall så nu känns det lite roligare

.
Det gick nog bra på jobbet, vet ju inte vad de tycker innerst inne men fick inga trista kommentarer. Har väl gått okej med flytten förutom att vi inte har något eget boende än, vi bor på air bnb (inneboende mot betalning). Har tittat på massa lägenheter men allt är svindyrt och det mesta tycker vi inte är värt pengarna, sedan vill vi bo på första våningen med tanke på kommande barnvagn (här finns oftast bara två våningar och då har de ingen hiss). Vi har lämnat in en ansökan på en lägenhet vi gärna vill ha så vi hoppas få positivt svar på den på måndag.