BF Januari 2016 :)
Vet inte om du gillar hm men det finns en del gulligt till bebis och hm finns ju i USA.
Vet inte om du gillar hm men det finns en del gulligt till bebis och hm finns ju i USA.
Någon mer som får som håll i magen, alltså sånt man annars kan få när man springer? De senaste dagarna har jag känt flera gånger att det är som håll fram på magen till höger, ihållande obehag men inte direkt smärtsamt. Det kommer när jag går eller sitter, men har alltså inte sprungit. Vad kan det vara? Är i v 20+1.
Måste få gnälla av mig lite. Ligger på Danderyds sjukhus se i söndags. Jag åkte in för att få hjälp med min dumma magkatarr som kom på morgonen och helt plötsligt ligger jag nu här med en bort opererad blindtarm. Det är inte skönt. Speciellt inte när man är gravid. Vår lilla prinsessa fick vi se igår efter op, visserligen på en gammal otydlig ul maskin men iaf något. Imorgon vill jag lyssna på hjärtljud så stt de låter bra oxå.
Jag bävar för imorgon då de ska tvinga upp mig på benen för det kommer göra så ont. Nu har jag kisskateter. Inte så optimalt att behöva resa sig hundra ggr för att jag är gravid och ska behöva kissa. Som sagt redan rädd. Hoppas alla andra mår bra.
Usch då, låter verkligen inget vidare. Vad hemskt för dig. Men skönt att allt gått bra för dig. Hoppas du får lyssna på hjärtslagen idag så allt är bra. Lycka till.
Aloe vera kommer hjälpa dig, helst direkt från växten, i annat fall från apoteket/hälsokost. Det är bara att kladda på, lovar att det funkar!
Det lät ju faktiskt inte helt roligt det heller. :-/
Nu har de tvingat upp mig på benen och det var som Bambi på hal is, darriga ben, yr och väldans ont i magen.
Vad roligt med alla rul som fe flesta har fått gjort. Nu har vi bara halva tiden kvar.
Har knappt tid att läsa/skriva här inne, fullt upp nu när man börjat jobba efter nästa två år, inskolning på förskola av dottern, renovering/snickare i huset från tidig morgon, dålig sömn för hela familjen då vi nu får sova tillsammans, få in alla rutiner och ha tider att passa... Pjuuuh!
MEN, idag var vi på rul, första gången vi såg bebisen och efter en väldigt noggran/lång undersökning kunde det konstateras att allt såg bra ut! Denna gång har jag moderkakan i bakvägg (framvägg sist) och det blev jag så glad över, då jag inte kände jättemycket rörelser sist för att de blev så dämpade. Kul att få testa på båda :)
Och kön... Har ju en dotter på snart två, har gissat på en pojke denna gång eftersom denna grav skiljer så mycket från förra... Och visst var det en pojke!
Tänk att imorgon är det dags för RUL. Jag är i v20 (19+1) idag. Sambon vill ta reda på kön, så då gör vi det. Det har jag inget emot :)
Jag hoppas att allt ser bra ut imorgon och jag är inte orolig, utan mest spänd på vad det är för krabat som gömmer sig där inne :)
Vill bara säga att panodil ska man inte äta när msn är gravid. Det är alvedon istället :)
Kanske inte stämmer då...