BF Januari 2016 :)
[quote=76047198][quote-nick]qatteriin skrev 2015-11-26 06:28:01 följande:[/quote-nick]Aaaah jag blir lite nervös av sånt där som att folk säger att det brukar bli lugnare, det är en jäääättefarlig myt som lever kvar ju! :) Rörelserna kan bli annorlunda, men ska inte bli lugnare eller mindre. Med sonen blev det bara värre och värre, haha!Det är det där papperet som du fick av bm efter rul, så det är bm som skriver under och sen du som skickar in.[/
Ja jag vet. :) Min bm gav mig ett papper ang fosterrörelser när jag var i v 20 ( då hade jag ju inget känt!) och hon sa faktiskt att jag ger inte detta till alla för vissa blir jätteoroliga men jag tror du kan läsa och hantera det!
Mina varierar jättemycket beroende på vad jag gör under dagen, det är ju mer rörelse på kvällar och när ledig än när man åker traktor osv på jobbet. Logiskt :)
Jag har ju ingen sådan där bebis som reagerar bara man killar på magen utan jag får verkligen putta där den har fötterna om man undrar vad den tagit vägen. Har ju också trott att den är rätt stilla på natten men sambon hade hållit om mig när han kröp ner i natt och känt hur den sparkade, så är väl jag som sover igenom det bara. Men att bebis låter mamma sova på natten gillar vi ju, hoppas det fortsätter. Sambon är också bortskämd med två barn som sovit som grisar och hela nätter i princip från början så vi hoppas på det nu med.