Februari16 skrev 2015-08-28 01:16:35 följande:
Jahapp.. Här ligger jag igen och kan inte sova :'( Jag mår illa för att jag är så trött men det går inte att somna. Jag måste ringa min bm imorgon för att höra om hon har nåt råd för jag fixar inte att inte få sova nåt :'(
De nätterna jag inte kan somna sätter jag mig/halvligger i fatboyen framför tvn med en filt på mig och en kudde bakom nacken. Brukar ta max 20 minuter så sover jag! Vet inte riktigt hur det kommer sig men jag tror att det är pga den speciella konsistensen i fatboyen som gör att man kan sitta/ligga precis som man vill. Jag kan sova där hela natten men jag brukar vakna efter ungefär halva för att kissa och passar då oftast på att flytta över till sängen. Jag tycker att det brukar vara bättre att halvsitta/halvligga när jag mår illa, att ligga ner helt förvärrar illamåendet (nej, jag har inte sura uppstötningar).
Det enda som är lite besvärligt är att resa sig upp och det är pga foglossning.
Jag har sagt till sambon att jag vill ha med mig fatboyen till förlossningen när det är dags, sååå skönt att man kan forma den som man vill.
Kommer nog inte bli så då den tar hela bagaget+baksätet och bebisen ska åka med hem