minneli skrev 2015-08-29 11:02:12 följande:
Men är det normalt att det tar så lång tid för allt att komma ut? Då jag blött i mina förra graviditeter har jag blött en gång, sen har det inte kommit mer. Var exakt två veckor och 2 dagar sen jag blödde.
Jag vet inte om det är relevant, men när jag fick missfall så var det bruna blödningar i ca 3-4 veckor efter att "allt" kommit ut.
Februari16 skrev 2015-08-29 10:54:54 följande:
Hej @miltal och välkommen! Låter som att du har haft det jobbigt :/ men skönt att det börjat normaliseras!
@Lisa236 det låter normalt att bebisen har hög hjärtfrekvens så pass tidigt :)
Är det fler som har en doppler hemma? Är ni nöjda med den i så fall? Jag är lite i valet och kvalet om jag ska köpa en.. tänker att det kanske är svårt att hitta hjärtljuden och att jag förmodligen skulle få panik då :/
Jag har doppler hemma, och är jättenöjd med den. Har en proffessionell sak som kostade 1700, för jag ville ha sån med sladd och ultraljudsmanick på. Däremot så har jag fortfarande svårt att hitta hjärtljuden ibland, men panik? Nja...nej, man brukar känna på sig när nåt är fel

Eller jag gör iallafall det.
Lisa 236 skrev 2015-08-29 10:35:36 följande:
Fundering..... lyssnar hemma med dopplern på bebisens hjärta. Oftast inte svårt att hitta men tycker det har hög frekvens 156-160 ska det vara så i vecka 15?
Jadå, det är normalt!

Min ligger på 120-140, så misstänker en pojk denna gången....mina tre tjejers har alltid legat på runt 140-160