Mamma till två gullegrisar skrev 2016-01-19 18:26:50 följande:
Jag har varit på ortopeden och pratat med en kirurg. Han tyckte att vi väntar med operation eftersom det hade blivit bättre när jag var sjukskriven. Skulle det förvärras så skulle jag kontakta dom och opereras.
Och det blev mycket bättre. Men nu (antagligen på grund av vätskesamling ) så har det blivit sämre.
Jag hoppas jag slipper operation. Känns tufft om man skulle ha en liten samtidigt som man är nyopererad. Så vi får se vad som sker.. förhoppningsvis så försvinner det i samband med att vätskan försvinner.
Hoppas verkligen det blir bättre för dig sen då! Kan kylan påverka det också tro? Nu vet jag ju inte vad du har för väder, men här hos mig har det varit ruskigt kallt (mot -20 men oftast runt -8--15) och det har ju förvärrat min foglossning. när det är mildare så blir det bättre, men karpaltunnelsyndrom kanske inte alls påverkas av det?
Angående din bäbis rörelser tycker jag du ska ringa in! Det är förhoppningsvis inget alls, men då får du det iaf bekräftat och slipper oroa dig. Bättre ringa för mycket tycker jag. Min bäbis rör på sig som vanligt, väldigt lugn men det har pyret varit sen dag ett så det är inget konstigt för mig =) känner att bäbisen skrapar en del med händerna nu och mer eller mindre gräver sig neråt.. går in i v37 imorgon..