lillterror skrev 2016-01-19 18:59:41 följande:
Hoppas verkligen det blir bättre för dig sen då! Kan kylan påverka det också tro? Nu vet jag ju inte vad du har för väder, men här hos mig har det varit ruskigt kallt (mot -20 men oftast runt -8--15) och det har ju förvärrat min foglossning. när det är mildare så blir det bättre, men karpaltunnelsyndrom kanske inte alls påverkas av det?
Angående din bäbis rörelser tycker jag du ska ringa in! Det är förhoppningsvis inget alls, men då får du det iaf bekräftat och slipper oroa dig. Bättre ringa för mycket tycker jag. Min bäbis rör på sig som vanligt, väldigt lugn men det har pyret varit sen dag ett så det är inget konstigt för mig =) känner att bäbisen skrapar en del med händerna nu och mer eller mindre gräver sig neråt.. går in i v37 imorgon..
Det tror jag nog, att kylan kan påverka. Har faktiskt lite av ett samband om jag minns rätt. När det slog om ordentligt till minus så gjorde det mer ont.
Han kom igång sen på kvällen. Har känt honom mer under dagarna nu. Innan var det nästan varje gång jag satte mig ner så kände jag av honom. Så är det ungefär nu. Han har alltid varit mer aktiv på kvällarna/natten. Så känns ok. Men blir det så där lugnt igen så kommer jag ringa..