Anonym (Bf feb) skrev 2016-01-24 18:57:56 följande:
Ja visst tänker vi att bebisarna kommer lite tidigare precis! Speciellt vara trevlig är ansträngande haha! Jag jobbar en vecka till sen går jag hem, ska bli så skönt.
Oj går har du svårt att andas till och med! Det har jag inte känt. Kan du vara igång eller är det mest vila som gäller för dig?
Idag har jag haft sammandragningar igen som faktiskt har gjort lite ont. Känns spännande annars mår jag bra får jag ändå säga. Även om det har börjat göra lite ont mellan benen med. Tycker det är jobbigast psykiskt, är trött och humöret är inte så stabilt..
Va skönt det måste va då att få komma hem och vila upp dig. Har du barn sedan innan?:)
Vi har en 2,5 åring hemma som är på förskolan 15 timmar i veckan och då vilar jag hela tiden. Min sambo jobbar skift så han är hemma mycket med så han tar mycket med. Jag orkar inte mycket nu. Grejar en stund sen fårvjag sitta eller ligga lite. Har blivit så himla sömnig med, snark!!
Jag förstår det är med psykisk påfrestning! Det känns som det är det värsta. Va spännande med dina onda sm. Det är ju ett tecken på förändring och något händer:):)
Lillterror
Det där onda i mellan benen är bebisens huvud som trycker och belastar neråt mot muskler och nerver. Jag har likadans och har läst om det på flera ställen. Min bebis var inte fixerad sist och är nog inte nu heller men upplevde på något sätt att magen sjunkt i morse och natt.
Hoppas det är något på gång för dej lillterror :)