• mandolini

Ingen ägglossning, varför??

Hej alla! Jag är precis ny här men har hittat väldigt mycket bra här i trådarna då jag och min sambo försöker bli gravida.

Jag har haft P-stav i två omgångar (dvs. sammanlagt 6 år) Vi bestämde oss för att ta ut staven i slutet av Maj. Barnmorskan sa att eftersom jag haft mens som vanligt under tiden jag haft staven så skulle ägglossningen vara igång på en gång efter uttaget. Ägglossningstestet visade positivt 7 Juni och 9 dagar senare fick jag mens..känns som väldigt kort emellan? då har väl inte ens ägget möjlighet att fästa? Direkt efter avslutad mens började jag med ägglossningstest igen men har fortfarande inte fått någon gladfigur på stickan och det är snart 20 dagar sedan..mensen är också sen men jag tog ett test i Lördags som var negativt. Funderar lite över vad min kropp håller på med, så att säga Tungan ute Någon som har någon aning?

• Svar på tråden Ingen ägglossning, varför??
  • mandolini

Jag börjar dock misstänka att det här kan ev vara en nidblödning...har verkligen noll mensvärk, har sedan det började igår knappt behövt använda något skydd och den är inte samma färg som en vanlig mens..någon som kan säga något mer om nidblödning?

• MimmiGbg

Hej tjejer! Nu har även FL-appen landat i min telefon. ?????? Kul att läsa allas pepp och goda ton. Woop woop!

Vad trist att mensen kom Mandolini eller tror du än att det är en nidblödning?

Vi ligger så att stackars sambon får skavsår. Haha! Man vill ju inte missa sitt fönster såklart. Jag visade lite starkare svar på ÄL-stickorna för några dagar sen och sken upp av entusiasm, men det var över fort och ingenting annat indikerade ÄL. Så jag avvaktar och kissar stickor ????
    Vi åker utomlands nästa vecka. Kanske blir lite mer besvärligt att hålla kolla på allt då. Men tänk vilken present att ta med sig hem från semestern i Atlanten. En liten bulle ??

• MimmiGbg

Ett litet tillägg bara, alla mina hiskeliga frågetecken i inlägget innan var från början smileys. Snälla bortse från dessa. :)

• skatergirl81
    9camilla9 skrev 2015-07-11 09:12:36 följande:

Hej alla tog ett gravtest precis testlagrets .trorjag ser en skugga ?

Jag ser den !
  • 9camilla9

Här är en bättre bild :)

skatergirl81 skrev 2015-07-11 09:39:35 följande:

Jag ser den !

• skatergirl81
    9camilla9 skrev 2015-07-11 09:41:31 följande:

Här är en bättre bild :)

Vilken dag är du på? Ta ett nytt test imorgon så kommer det säkert vara starkare.
  • 9camilla9

Vet ibte faktiskt tog ut pstaven för 5 veckor sedan.

skatergirl81 skrev 2015-07-11 09:51:31 följande:

Vilken dag är du på? Ta ett nytt test imorgon så kommer det säkert vara starkare.

• MimmiGbg

Vad spännande! När tror du att du hade ÄL för att sen ha fått detta aningens svaga streck på ett graviditetstest? Kan vara bra att veta för framtiden. ^_^ Om det visar sig vara positivt så GRATTIS!!!

Svar på tråden Ingen ägglossning, varför??