Santine skrev 2015-11-10 08:33:15 följande:
Hon har en crusi :) e ni också förälskade i stokkes kollektion och ska köpa sängen och matmöbler m.m. till eran lilla bebis eller e det bara vagnen ni vill ha? Leveranstiden e så olika från stad till stad och även från vagn till vagn men skulle väl tro att längsta leveranstiden jag varit med om har varit upp till 12 veckor, men in och fråga er barnvagnsförsäljaren för det kan ju även gå superfort med, vissa kan få den redan någon dag efter! :) Om trailz e helt ny så kan den vara svår att få tag på då många vill ha den nyaste och väntetiden kan bli längre bara för det! Men sen kan en Brio go ha lång väntetid för att många efterfrågar just den! Så olika och så olika vart ens affär köper in ifrån! :)
Ja jag gillar hela Stokkes sortiment, men har det mesta jag behöver sedan innan tror jag..

har redan Stokke tripp trapp stol, så till den har jag nu köpt ett Newborn set som man kan fästa på stolen. Verkar perfekt med en slags "babysitter" som ändå kommer upp till vår nivå så bebis kan sitta med oss vid matbordet. Säng har jag redan Trolls bedside crib tror jag den heter, en sån där som är öppen in mot förälders säng. Som skötbord kommer jag bara ha en skötbädd på tvättstugebänken. Har köpt ett Babynest också, så nu är det nog bara en vagn som saknas, med babyskydd till som man kan klicka på chassit. Annars är det nog inte så mkt mer!

Men man kommer säkert på fler behov vad det lider, haha...
Nu är den Kronan duo s jag kollade på såld, så det var väl inte meningen jag skulle ha den. Är nästan skönt, ett val mindre, för nu lutar jag mer åt Stokken. Har läst mig till att Stokkes sittdel är mycket större o rymligare så de kan sitta i den längre. Har på en bra affär av Stokkes babyskydd på G, (om affären går i lås) så det blir nog en Stokke trailz till slut!! Tack för dina tips Santine.