Smilla80 skrev 2015-11-15 18:40:14 följande:
Känner också av halsbränna men bara då o då, så ska inte klaga... Hoppas du får hjälp av medicinen Madski!
Mår väldigt bra förutom att jag tycker humöret är svajigt, är väldigt emotionell på alla håll o kanter. Läste att det skulle lugnat sig vid det här laget men tycker det är värre nu än någonsin... jag följer visst inga lagar... Ngn mer?! :)
Tack! Skönt att du mår bra bortsett från svajigt humör.. Samma lika här med humöret.. Inget mellanläge what so ever när jag har "humördagar" som blivit mitt nya uttryck.. Tack och lov har jag dom inte varje dag.. Glad=jätte glad, ledsen=tårar, allt är fel etc, arg=rosenrasande, irriterande=bäst för alla att försöka hålla lite avstånd och absolut inte kommentera något., minst sagt svajigt humör och jag lider lite med min sambo, stackaren..
Har också läst att det borde ha lugnat ner sig vid det här laget, men precis som för dig så är det värre än någonsin.. Förhoppning ger det med sig snart så Att livet blir lite enklare för alla parter ;) jag gillar inte att "skylla" på graviditeten när jag svajar.. Känner mig ännu värre då, haha..
Kämpa på smilla, snart vänder det *peppar,peppar*