BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Jag har en undran. Väntar mitt andra barn, har en pojk på 14 månader. Alla säger ju att det ska synas så tidigt med andra barnet jämfört med första. Men jag tycker inte det syns alls, hur är det för er andra? Är i vecka 14 nu.
Jag har en undran. Väntar mitt andra barn, har en pojk på 14 månader. Alla säger ju att det ska synas så tidigt med andra barnet jämfört med första. Men jag tycker inte det syns alls, hur är det för er andra? Är i vecka 14 nu.
Skönt att det inte bara var jag då. För ingen skulle se att jag var gavid nu. Möjligtvis att jag skulle ätit lite för mycket godis i så fall, haha.
Jag vill gärna också ha ett mindre barn denna gång!
Syns mindre på mig nu med andra. Förra gången var jag rätt tjock redan i v 16. Nu är jag i v 12 och möjligt att det syns lite men inte så någon skulle undra tror jag.
Det är jag glad för, vill ha ett mindre barn denna gång :)
Skönt att det inte bara var jag då. För ingen skulle se att jag var gavid nu. Möjligtvis att jag skulle ätit lite för mycket godis i så fall, haha.
Jag vill gärna också ha ett mindre barn denna gång!
Fick ni stora barn första gången eller varför vill ni ha mindre?
Jag har också en ettåring och har redan börjat få mage, vecka 14 nu, med honom syntes en liten kula först efter RUL men nu känner jag mig redan lite tjockare. Tror dock inte alls att det har att göra med storleken på den lilla i magen :)
Jag går snart in i vecka 12, har redan fått mage, det syns ganska tydligt när jag har tajta kläder, ser iaf betydligt mer gravid ut än bara tjock! tycker dock det känns väldigt tidigt att det redan syns!
Någon annan som tänkt använda tygblöjor eller har använt till tidigare barn?