• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • squib

Hej allihop! En bebis i magen blev flyttad till 1 april istället. Så skönt och nu känns det verkligt!

• Pauliina

Fick äntligen samtalstid med mvc. Dem hade inte öppna bokningen för november ännu, tydligen ska jag inte dit förrän runt 4-5 november så dem kommer skicka hem kallelse.

• MeMon

God kväll alla! Då har jag gjort kubtest och gick jättebra. 1 på 3185 för ds och 1 på 20.000 för de andra två. Och jag är 38 år så långt över förväntan. Den skuttade omkring där inne, märkligt det är alltså :)

• bine87

Jag sitter nu i väntrummet och ska om 20 min in på ultraljud!! Känns som om jag ska spricka av förväntan!

• Idilia

Vad kul det är att läsa om alla er som gått igenom de första tre månaderna och gått på ultraljud och allt. Jag är själv i vecka 11+3 och har samtal med bm idag och ultraljud nästa vecka. Är så skönt att tänka att i slutet av nästa vecka kan jag sluta försöka dölja magen och faktiskt gå i riktiga mammakläder. Känner mig lika stor nu som jag var i vecka 17-20 förra graviditeten. Inte lätt att dölja!

• Milleman
    bine87 skrev 2015-10-01 07:57:05 följande:

Jag sitter nu i väntrummet och ska om 20 min in på ultraljud!! Känns som om jag ska spricka av förväntan!

Hur gick det?
  • bine87
    Milleman skrev 2015-10-01 08:49:38 följande:

Hur gick det?

10+1 blev det mätt till så var mittemellan de datumen jag trodde :) hjärtat slog och allt va fint! Känner mig otroligt lycklig nu <3
  • Milleman

Åh jag måste få gnälla och få lite medlidande :P
    Jag har ju foglossning och blev halvtids sjukskriven för det i vecka 7. Är i v 12 nu och det har gått bra med mycket vila.
    Men igår snubblade jag på en leksaksback i köket och höll på att ramla och idag gör det så j*vla ont i ena fogen :'(

• bine87
    Milleman skrev 2015-10-01 12:43:09 följande:

Åh jag måste få gnälla och få lite medlidande :P

Jag har ju foglossning och blev halvtids sjukskriven för det i vecka 7. Är i v 12 nu och det har gått bra med mycket vila.

Men igår snubblade jag på en leksaksback i köket och höll på att ramla och idag gör det så j*vla ont i ena fogen :'(

Tur du inte trillade iaf, hade ju kunnat gå riktigt illa. Inte kul att ha ont nu ändå dock.

Jag är sjukt trött. Verkligen helt slut och så går en och blir sjuk på jobbet så nu ska jag jobba kvällen. Känner mig som en zombie verkligen och det molar som faaaan och hungrig är jag också. Vill egentligen bara sova. Varför skulle jag gå med på detta!? Jag skulle ju vara ledig och städa idag, jobbar redan fredag och lördag! :/

Jag hoppas verkligen att det är lugnt. Näe, blir så trött på mig själv.. Nu åker jag och köper sushi på vägen!
Svar på tråden BF april 2016