BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej allihop! En bebis i magen blev flyttad till 1 april istället. Så skönt och nu känns det verkligt!
Fick äntligen samtalstid med mvc. Dem hade inte öppna bokningen för november ännu, tydligen ska jag inte dit förrän runt 4-5 november så dem kommer skicka hem kallelse.
God kväll alla! Då har jag gjort kubtest och gick jättebra. 1 på 3185 för ds och 1 på 20.000 för de andra två. Och jag är 38 år så långt över förväntan. Den skuttade omkring där inne, märkligt det är alltså :)
Jag sitter nu i väntrummet och ska om 20 min in på ultraljud!! Känns som om jag ska spricka av förväntan!
Vad kul det är att läsa om alla er som gått igenom de första tre månaderna och gått på ultraljud och allt. Jag är själv i vecka 11+3 och har samtal med bm idag och ultraljud nästa vecka. Är så skönt att tänka att i slutet av nästa vecka kan jag sluta försöka dölja magen och faktiskt gå i riktiga mammakläder. Känner mig lika stor nu som jag var i vecka 17-20 förra graviditeten. Inte lätt att dölja!
Jag sitter nu i väntrummet och ska om 20 min in på ultraljud!! Känns som om jag ska spricka av förväntan!
Hur gick det?

Åh jag måste få gnälla och få lite medlidande :P
Jag har ju foglossning och blev halvtids sjukskriven för det i vecka 7. Är i v 12 nu och det har gått bra med mycket vila.
Men igår snubblade jag på en leksaksback i köket och höll på att ramla och idag gör det så j*vla ont i ena fogen :'(
Åh jag måste få gnälla och få lite medlidande :P
Jag har ju foglossning och blev halvtids sjukskriven för det i vecka 7. Är i v 12 nu och det har gått bra med mycket vila.
Men igår snubblade jag på en leksaksback i köket och höll på att ramla och idag gör det så j*vla ont i ena fogen :'(