• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Idilia

Vecka 11+4 och jag ser ut såhär. Förra graviditeten kunde jag dölja tills vecka 20-22 :)
  • ellami
    Emmmmm skrev 2015-10-01 21:15:31 följande:

Var hittade ni 20% på bugaboo ellami?

Lokala babyproffsen hade 20% på allt inkl barnvagnsbeställningar. Köpte dock i en annan barnbutik fick samma erbjudande med prisgarantin :)
  • linn1988

Hej! Hoppar in här, är i vecka 11+3. Första barnet. Fick missfall i juni igår i vecka 6 och nu börjar jag hoppas att det kommer gå vägen. Var på vul i 9+5 och fick se ett hjärta picka men vågar ännu inte tro att det här kommer gå vägen. Nästa ul 15okt så hoppas att den mesta oron släpper då

• bine87

Insåg precis vilken skillnad det blivit när jag såg två bilder med tre veckors mellanrum bredvid varandra!
  • bine87

Jag drömde att jag födde barnet och att han växte otroligt fort. Klättrade ur spjälsängen och började gå samma dag som han föddes..

• isadora81

Nu blir jag orolig när jag ser alla era fina magar. På mig syns det ingenting plus att jag har gått ner två kilo. Kräks visserligen och har ingen aptit alls så jagfår iinte i mig tillräckligt mycket på en dag. Men magen borde ju ändå komma om det finns något därinne. :( Jag är så rädd att räkan har dött och att jag mår illa pga det.

• bine87
    isadora81 skrev 2015-10-03 09:52:57 följande:

Nu blir jag orolig när jag ser alla era fina magar. På mig syns det ingenting plus att jag har gått ner två kilo. Kräks visserligen och har ingen aptit alls så jagfår iinte i mig tillräckligt mycket på en dag. Men magen borde ju ändå komma om det finns något därinne. :( Jag är så rädd att räkan har dött och att jag mår illa pga det.

Nejdå. Alla är olika. Inget att vara orolig för. Min syster såg helt platt ut tills typ vecka 17. Det va mitt i sommaren och ingen misstänkte nånting. Det är oerhört olika beroende på hur livmodern ligger.
  • Milleman
    isadora81 skrev 2015-10-03 09:52:57 följande:

Jag hade en lärare som sa en dag att hon skulle gå på mammaledighet. Hon var i typ v 35, smalt bygd, och ingen kunde ana :)
    Jag är i v 12 och visst, idag var första dagen vi konstaterade att det syns lite nu när jag ligger ner. Andra barnet.
  • Milleman
    bine87 skrev 2015-10-03 08:54:33 följande:

Jag drömde att jag födde barnet och att han växte otroligt fort. Klättrade ur spjälsängen och började gå samma dag som han föddes..

Haha läskigt ;) när vår son var runt 2 mån drömde jag många gånger att han låg död i sin säng. Så många gånger jag väckte min stackars man i panik och sa "Milton är död" och min man studsade upp ur sängen. Och hittade sin son fridfullt sovande.
    Drömmar kan vara riktigt jobbiga...
Svar på tråden BF april 2016