BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Usch för mina mardrömmar.. Jag drömde att jag var och skulle göra ultraljud och att jag varit där exakt 2 veckor tidigare och allt sett bra ut och jag mätte till vecka 10. Denna gången så såg allt bra ut men dom blev helt paffa att bebisen var så stor. Enligt när dom mätte så var jag inte i vecka 12 utan jag var i vecka 20 och jag började undra om pappan var mänsklig eller om jag hamnat i nåt slags twilight breaking dawn scenario. Det va ingen som kunde förklara nånting för mig hur detta var möjligt och jag kände att världen runt mig blev suddig och jag antar att jag svimmade.
Fler som har konstiga drömmar?
Äntligen kan nedräkningen börja, de efterlängtade brevet om RUL kom idag! 5/11 är de dags :) yeeeeey!! V 17+2 (v18) är jag i då.
Jag börjar känna mig galen. Lipat i en timme. Började med att jag kollade på små babytofflor. Jag är helt slut nu..
Bara 5veckor kvar till Ultraljudet längtar som bara den, illamående kommer och går hela tiden men känner mig inte ett dugg gravid,
Känner mig mer irriterad och arg över att inte få göra ett ul tidigare speciellt för att dämpa min tvekan om att den lille ens finns kvar eller om den lever. Jobbiga tankar speciellt nu när man börjat köpa hem kläder och grejer till den om det nu skulle visa sig att det inte finns någon kvar skulle nog knäcka mig totalt om den lille inte lever :(
Jag får inte RUL förrän v. 20 (23/11)...
Jag har mitt RUL 1 december, 18+5 då.
Jag har haft och har det fortfarande att förstå jag jag faktiskt är gravid. Vågar ännu inte hoppas allt för mycket. Ska till bm den 29/10 och förhoppningsvis får jag höra hjärtat då. Vi sku iallafall försöka. Så de kommande tre veckorna tar jag som de kommer.
Håller verkligen tummarna att det går vägen för dig med! =)
Idag känner jag mig inte heller ett dugg gravid. Hur kan det pendla så? Till och med fogarna har känts okej.
Jag får inte RUL förrän v. 20 (23/11)...