• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • halo83

Blev en dipp i morse på bim+1 .. Neg digitalt cb så mensen kommer väl. Känns inte som de finns en chans till plus längre när tempen skönk så... Dock inga som helst känningar i magen att den är på g ...

• Moneal
    Miniflicka93 skrev 2015-09-16 01:38:00 följande:

Bim +3 ingen mens! :/ va negativt på bim dagen o har inte testat sedan dess.

ska du testa igen? :)
  • Moneal
    Maka94 skrev 2015-09-15 19:42:14 följande:

Mitt såhär i ÄL tider så får jag en stor jäkla vagel i ögat. Känns som att ögat ska ploppa ut och att huvudet ska sprängas. Bara bita ihop och kämpa för att få till ett försök ikväll :P

men nej vilken otur!! :-/
  • Moneal
    mammaA93 skrev 2015-09-15 22:21:02 följande:

Exakt en vecka till BIM.. Måste försöka hålla mig till på söndag med att testa!

Sambon säger att han tror att jag är gravid, att "det känns annorlunda den här gången" så håller tummarna att han har rätt!

låter härligt! min make säger attvjag är gravid oxå och förra gången var jag säker, på äl dagen så kändes det bara att ja! där tog det!

Sen var jag lugn, denna gången känner jag samma men är ändå lite tveksam någonstans;)

hoppas våra män har rätt :D
  • Moneal
    Doris87 skrev 2015-09-15 22:32:14 följande:

Här har vi bim på fredag, har testat idag men det var negativt.

Har mensvärkskänslor och lite ont i brösten och känner mig allmänt konstig. Min magkänsla säger att jag är gravid, men den har ju lurat mig förr..

Ja tyvärr så kan dwt luras så mycket! :-/

men några dagar kvar till bim, mycket kan hända :)
  • Moneal
    halo83 skrev 2015-09-16 06:13:43 följande:

Blev en dipp i morse på bim+1 .. Neg digitalt cb så mensen kommer väl. Känns inte som de finns en chans till plus längre när tempen skönk så... Dock inga som helst känningar i magen att den är på g ...

men vad tråkigt för dig!! :(

men håller ändå tummarna lite i smyg ;)
  • Miniflicka93
    Moneal skrev 2015-09-16 06:26:15 följande:
    ska du testa igen? :)
    Jag tänkte att om tant röd ej dykt upp på bim +7 så ska jag testa igen :) hoppas jag är en av de 10% som plussar sent!
  • Maka94
    Moneal skrev 2015-09-16 06:26:43 följande:

men nej vilken otur!! :-/

Vi fick till ett försök iallafall, att jag sen var tvungen gå och lägga mig direkt efter skiter jag i. Och att huvudet fortfarande dunkar. För jag vet att om vi ska få en liten bebis så måste det liggas i veckan. Och en jäkla vagel ska inte få hindra oss från att bli geavid
  • Moneal
    Miniflicka93 skrev 2015-09-16 07:47:00 följande:

Jag tänkte att om tant röd ej dykt upp på bim +7 så ska jag testa igen :) hoppas jag är en av de 10% som plussar sent!

jag håller alla tummar och tår för det :)
  • Moneal
    Maka94 skrev 2015-09-16 08:02:02 följande:

Vi fick till ett försök iallafall, att jag sen var tvungen gå och lägga mig direkt efter skiter jag i. Och att huvudet fortfarande dunkar. För jag vet att om vi ska få en liten bebis så måste det liggas i veckan. Och en jäkla vagel ska inte få hindra oss från att bli geavid

Nä det är bara att köra på i alla fall :)

lycka till!
Svar på tråden BIM September