BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Hej! Vi försöker gå ett syskon till vår pojke så hänger på i den här tråden. Väntar febrilt på att det ska bli bim så vi kan testa om jag är gravid. Vill mest säga hej och önska lycka till! Ni som väntar på bim har ni provat att testa med ägglossningstest för att se ev graviditet? Har hört att om det ger utslag kan det vara tecken på graviditet. Någon som provat?
Hej! Har själv inte testat, men verkar som en del gör. Jag hade nog bara känt att jag gav mig själv falska förhoppningar. Tycker jag är tillräckligt bra på det ändå! :)
Hej! Vi försöker gå ett syskon till vår pojke så hänger på i den här tråden. Väntar febrilt på att det ska bli bim så vi kan testa om jag är gravid. Vill mest säga hej och önska lycka till! Ni som väntar på bim har ni provat att testa med ägglossningstest för att se ev graviditet? Har hört att om det ger utslag kan det vara tecken på graviditet. Någon som provat?
Jag mäter min temperatur med hjälp av NaturalCycles, och sista dagarna tycker jag den varit ovanligt hög. Inte mycket, men det har iaf hållit sig över 36.6. Vilket den i vanliga fall inte gör. Kanske har varit så hög någon enstaka gång. Hoppas den inte sjuker de kommande dagarna. Är på BIM-5 typ. Men vill försöka vänta till BIM innan jag testar.
Lizzie än är det inte över, är några dagar kvar. Jag levde som vanligt fram till jag plussade sist. Kommer ihåg att jag kände ägget fästa förra gången och samma dag drack jag vin. Tror jag plussade 5 dagar efter ägget fäste. Fyra dagar innan skymtade jag en svag svag skugga
Tack, men jag har tyvärr tappat hoppet :/ När jag plussade i april så fick jag rätt starkt plus på äl +11, så därför känns det kört nu. Visst kan det vara olika från gång till gång, men tror nog att mensen kommer på onsdag
Halloj! Kom hem från en två veckor lång utomlandsresa och ÄL var den 18:e tror jag. Har BIM på tisdag men testade mig nu ikväll.
Vad säger ni om dessa två?

Halloj! Kom hem från en två veckor lång utomlandsresa och ÄL var den 18:e tror jag. Har BIM på tisdag men testade mig nu ikväll.
Vad säger ni om dessa två?
Det börjar bli starkare! Woho! :) 
Jag vet ju som sagt inte om jag har haft någon äl den här månaden men om jag hade det när jag borde är jag på bim -4 idag. I förrgår började jag få tjocka bruna flytningar vilket jag har fått i mina båda tidigare graviditeter. Men, nu när jag var på toa droppade det några droppar färskt blod och det kom även på pappret när jag torkade mig. Har satt i ett trosskydd för att se om det fortsätter. :( Har någon av er varit med om nåt liknande oavsett om ni varit gravida eller ej?