• Ellile

Aprilbebis 2016

Hej!
    Själv plussade jag 30/8! Skulle vara roligt med fler som har BF April 2016 som vill följas åt, dela tankar och funderingar med!  :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-02 22:01
    Vilket datum har ni blivande aprilmammor bf?

• Svar på tråden Aprilbebis 2016
  • Ellile
    bine87 skrev 2015-09-16 16:25:28 följande:

Jag har blivit sjukt sugen på sushi mitt i illamåendet. Köpte sushi takeaway på lunchen men blev så dålig i bilen på väg till min syster att jag inte vågat äta det. Vill verkligen inte riskera att spy upp wasabi..

Kan tänka mig att det kanske inte är det roligaste att kräkas upp! Hoppas du lyckades få i dig någnot ändå:)
  • bine87
    Ellile skrev 2015-09-18 20:42:19 följande:

Kan tänka mig att det kanske inte är det roligaste att kräkas upp! Hoppas du lyckades få i dig någnot ändå:)

Hah nä fy, stark wasabi som kommer upp verkar som döden.. Jag åt en smörgås hos min syster istället och så åt jag sushin när jag kom hem senare på kvällen. Funkade bra. Jag går runt mest hela dagarna och hulkar och min pappa så att jag får ju springa på toa om jag ska spy. Förklarade att om jag känt att jag verkligen hade behövt spy så hade jag inte stått kvar. Det är liksom bara kräkreflexerna i samband med sura uppstötningar och jag kan inte spendera hela dagarna på toaletten för det! Det håller på mest hela tiden liksom :(
  • bine87

Usch, har Kramper i magen och jag är livrädd att något är fel. Har blivit mer och mer panikslagen idag.

• becka1989

Usch och fy, har knappt sovit något under natten har haft växtvärk från och till och ont i låren och svanken hoppas verkligen att det inte är foglossning som är påväg redan och nu ska jag snart åka till jobbet och jobba till 10 som tur är det inte så många timmar. Hatar verkligen lördags morgon jobbar varje helg men lördagar måste jag jobba från 6-10 så man är skapligt trött men åker hem och sover efter jobbet igen blir nog mer än 1timme idag.

Hur mår ni andra? Vilken vecka är ni i? Går själv in i vecka 11 imorgon redan.

• bine87
    becka1989 skrev 2015-09-19 05:55:57 följande:

Usch och fy, har knappt sovit något under natten har haft växtvärk från och till och ont i låren och svanken hoppas verkligen att det inte är foglossning som är påväg redan och nu ska jag snart åka till jobbet och jobba till 10 som tur är det inte så många timmar. Hatar verkligen lördags morgon jobbar varje helg men lördagar måste jag jobba från 6-10 så man är skapligt trött men åker hem och sover efter jobbet igen blir nog mer än 1timme idag.

Hur mår ni andra? Vilken vecka är ni i? Går själv in i vecka 11 imorgon redan.

Låter mindre kul. Jag sov som en stock mellan halv ett och fyra iaf innan jag blev väckt av skrik.

Har faktiskt fått i mig tre smörgåsar, bara bröd och smör men ändå! Jag är hos mina föräldrar. Mådde så dåligt så vågade inte va kvar hemma helt själv. Tror att det va bra att få miljöombyte och att det är därför jag kan äta bättre. Så kommer stanna här tills tisdag iaf då min tid hos bm är. Är i vecka 8+2
  • Ellile
    bine87 skrev 2015-09-18 21:56:14 följande:

Usch, har Kramper i magen och jag är livrädd att något är fel. Har blivit mer och mer panikslagen idag.

men fy! hur känns det nu? 
  • becka1989

Idag ska jag på inskrivningen äntligen är det dags känns mer äkta när man varit på inskrivningen tror jag. Hittills har jag mått ganska bra även om jag äter mina lergigan comp ständigt för att inte spy men har lärt mig att ta dom samma tid och så.

Tog dom 1timme senare i lördags och vart skit dålig i söndags mådde inte alls bra då.

Så kul att springa runt med tabletter i jackan när man ska åka iväg eller så.

Om två veckor ska vi berätta för mina syskon som inte har någon aning ännu.

• isadora81

Jag skulle ha inskrivning idag men igår ringde jag och bokade om. Pga illamående som aldrig släpper har jag åkt hem till mamma och pappa för att få hjälp med dottern. Jag kräks varje morgon och sen står illamåendet uppe i halsen hela dagen. Det är verkligen psykiskt påfrestande att det inte släpper. Jag börjar känna mig deppig. :(

• becka1989
    isadora81 skrev 2015-09-22 10:35:03 följande:

Jag skulle ha inskrivning idag men igår ringde jag och bokade om. Pga illamående som aldrig släpper har jag åkt hem till mamma och pappa för att få hjälp med dottern. Jag kräks varje morgon och sen står illamåendet uppe i halsen hela dagen. Det är verkligen psykiskt påfrestande att det inte släpper. Jag börjar känna mig deppig. :(

Usch vad jobbigt äter du några tabletter mot illamåendet?
  • Tjej90

Idag går jag in i vecka 10. Någon mer som känner sig som förkyld utan att egentligen vara det? Jag har frossa varje dag, tung i huvudet, även yrsel på kvällen.. Tungt.

Svar på tråden Aprilbebis 2016