• Ellile

Aprilbebis 2016

Hej!
    Själv plussade jag 30/8! Skulle vara roligt med fler som har BF April 2016 som vill följas åt, dela tankar och funderingar med!  :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-02 22:01
    Vilket datum har ni blivande aprilmammor bf?

• Svar på tråden Aprilbebis 2016
  • bine87

Jo jag förstår dig. Jag tror nog att seabands är värt att testa då jag inte kan äta utan dom. Men det är svårt med mat just nu. Var helt chockad över att jag kunde äta varm mat igår och idag! Trodde jag skulle börja gråta.

• Ellile

ja, får försöka komma iväg och köpa sånna imorgon! ååh, skön känsla att kunna äta varm mat igen :)

• becka1989

Härligt att det börjar gå framåt nu. Själv måste man äta lergigan comp var 5timme för att inte spy, dricker också ständigt. Fick höra att man mår dåligt och spyr för att levern inte har något att jobba med så läkaren jag träffade rekommendera att man skulle dricka lite cola eller så innan man går upp.

Jobbiga med mina tabletter är att man får sån jävla huvudvärk som biverkning inte alls skönt :/ men så länge jag får behålla det jag äter och dricker så är jag nöjd.

• bine87
    becka1989 skrev 2015-09-10 10:41:46 följande:

Härligt att det börjar gå framåt nu. Själv måste man äta lergigan comp var 5timme för att inte spy, dricker också ständigt. Fick höra att man mår dåligt och spyr för att levern inte har något att jobba med så läkaren jag träffade rekommendera att man skulle dricka lite cola eller så innan man går upp.

Jobbiga med mina tabletter är att man får sån jävla huvudvärk som biverkning inte alls skönt :/ men så länge jag får behålla det jag äter och dricker så är jag nöjd.

Man blir ju väldigt torr i munnen av lergiganen. Just nu ligger jag inne i personalrummet. Det serverades fisksoppa till vardtagarna och jag började må illa av doften så fick springa iväg :( jag är så rädd att jag inte kommer få godkänt...
  • Ellile
    bine87 skrev 2015-09-10 12:52:01 följande:
    Man blir ju väldigt torr i munnen av lergiganen. Just nu ligger jag inne i personalrummet. Det serverades fisksoppa till vardtagarna och jag började må illa av doften så fick springa iväg :( jag är så rädd att jag inte kommer få godkänt...
    Hoppas du får godkänt ändå! Men det är ju kanske inte så lätt att vara på topp när man inte känner sig helt bra. Dem vet inte om att du är gravid? 

Införskaffade nyss seabands ;) hoppas hoppas det hjälper någorlunda!
  • smiley85girl

Hoppar in å vill bara fråga om det finns någon ''hemlig'' grupp för de som är beräknade i april på facebook?

• Ellile
    smiley85girl skrev 2015-09-10 19:02:47 följande:

Hoppar in å vill bara fråga om det finns någon ''hemlig'' grupp för de som är beräknade i april på facebook?

Vet faktiskt inte :)
  • becka1989
    bine87 skrev 2015-09-10 12:52:01 följande:

Skojar du man blir ju jätte torr fick köpa sugtabletter på apoteket för att inte bli så torr i munnen.

Åhhhh du får berätta ifall det skulle vara så att dom har funderat på att inte godkänna dig bättre att berätta istället för att få icke godkänt.

Men det ska nog gå bra håller tummarna för dig
  • becka1989
    smiley85girl skrev 2015-09-10 19:02:47 följande:

Tror inte det finns faktiskt
Svar på tråden Aprilbebis 2016