bine87 skrev 2015-09-10 22:18:57 följande:
Jag har haft lergigan mot klåda tidigare och fick alltid sova med en vattenflaska brevid mig och den var slut runt 3 varje natt. Fruktansvärt.
Jag berättade för min handledare och det känns som att jag nu inte får göra nånting. Var hemma och mådde dåligt under helgen och sen när jag berättade varför så varje gång hon ska in till någon så säger hon att jag inte behöver hänga med, att jag ska sätta mig med Damerna vid tvn vilket är fruktansvärt då jag har huvudvärk och tvn är typ på volym 60 då dom inget hör. Jag hade sett fram emot min praktik men nu vill jag inget hellre än att stanna hemma i mjukisbyxor och slippa allting. Jag känner mig riktigt nere :(
Åh vad jobbigt, har du pratat med din lärare om det, du kanske ska säga till din handledare att du vill försöka iallafall innan du blir bort vissad. Aldrig kul.
Själv har man inte alls förstående från mina arbetsgivare 3 killar i 30års ålder som inte ens har barn eller tjej försöker göra allt för att jag ska säga upp mig men nädu så får det inte gå till har min anställning till 4 november sen kan bli uppsagd går inte tidigare även om jag är sjukskriven.
Men inte lätt med såna arbetsgivare heller så får ta dagen som den kommer