• Ellile

Aprilbebis 2016

Hej!
    Själv plussade jag 30/8! Skulle vara roligt med fler som har BF April 2016 som vill följas åt, dela tankar och funderingar med!  :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-02 22:01
    Vilket datum har ni blivande aprilmammor bf?

• Svar på tråden Aprilbebis 2016
  • Tjej90
    Ellile skrev 2015-09-12 23:37:11 följande:

Fy, har inte haft någon vidare lördagskväll... Inlagd med dropp nu :(

Åh fy! Stackare :( krya på dig!
  • bine87

Nämen gud vad har hänt? :(
  • becka1989

Åhhhh vad jobbigt, får du inte i dig ordentligt?? :(
  • saraaj
    Tjej90 skrev 2015-09-12 22:01:40 följande:

Någon här som har tungt att andas? Blir andfådd av nästan allt.. Är det normalt? Läste nånstans att blodvolymen ökar med 50%. Kanske därför? Är bara i vecka 8

Jag blir oxå andfådd när jag gör vissa saker, men tror mycket beror på att jag är så tät i näsan så andas mest genom munnen!
  • Ellile

Fick knappt i mig något och när det väl gick fick Jag intebehålla något, inte ens vatten! Blir kvar över natten idag med :/ så rastlös!

• bine87
    Ellile skrev 2015-09-13 17:19:22 följande:

Fick knappt i mig något och när det väl gick fick Jag intebehålla något, inte ens vatten! Blir kvar över natten idag med :/ så rastlös!

Shit. Blev det bara så på en dag? :(
  • bine87

Jag är på jobbet och är verkligen helt slut. Det gör ont bara att skriva detta. Känns som om min kropp lägger av och jag kämpar med att hålla den vaken. Sitter och äter flingor och naturell yoghurt på löpande band i miniportioner. Jag orkar verkligen inte hålla mig vaken, vet inte vad jag ska göra. Lägga mig på två stolar ock ställa fram ringklockan ifall att jag somnar?

• bine87

Funderar på detta med gravidförsäkring. Det finns ju gratis men även de som kostar med utökat. Hur ska ni göra?

• bine87

Det känns som att man borde vara på den säkra sidan ifall att det är så att något händer och man skulle behöva vara på sjukhuset längre. Men det är ju ett tag kvar. Den jag kollade på så gäller uttökat from vecka 22 och fram tills barnet är 6 månader.

• isadora81

Usch och fy idag gick mitt illamående upp till en ny nivå. Kräktes upp både första och andra frukosten. Sen har illamåendet inte släppt på hela dagen även om jag inte kräkts mer så hänger kräkningarna i halsen hela tiden. Jag har lite panik.

Svar på tråden Aprilbebis 2016