• Ellile

Aprilbebis 2016

Hej!
    Själv plussade jag 30/8! Skulle vara roligt med fler som har BF April 2016 som vill följas åt, dela tankar och funderingar med!  :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-02 22:01
    Vilket datum har ni blivande aprilmammor bf?

• Svar på tråden Aprilbebis 2016
  • Ellile

Var någon vecka sen jag kikade in här! Hur mår ni alla och hur känner ni er? :)

• saraaj

Det känns som att jag mår för bra, känner inte av något... så är orolig att jag fått MA eller något :( kommer vara så nervös så jag inte vet vart jag ska ta vägen den 22 oktober har bokat ett privat ul då, för ska bort sen så vill gärna veta om det lever något eller inte sen vanliga rul i början av november, vet inte riktigt vad jag ska tro, riktigt jobbigt! Har gått in i v16 idag

• becka1989

Mår fortfarande illa men med tabletterna funkar dagarna något sådär iallafall, har haft två dagar som dagen varit istort sett förstörd hela förmiddagen har då spytt och så men mesta är nog pga slemhosta och förkylning :( vilket gör illamåendet värre och kräkningar kommer nästa varje gång man hostar.

Annars mår jag ganska bra. Tröttheten har börjat släppa kan sova 30 min efter jobbet sen är jag pigg och så till iallafall 9 på kvällen haha

Dock vaknar jag varje natt kl 2 och 5 för att kissa.

Magen har börjat synas mer och mer nu och jag känner mig ganska lagom uppblåst vilket inte är Nice.

Dofter gör sig påmind oxå vilket luktar usch så sambon har svårt att äta vid mig haha ont i brösten och växtvärk har jag från och till med.

• Mysmilla

[quote=75954068][quote-nick]kanommanvill skrev 2015-11-03 10:16:44 följande:[/quote-nick]

BF 12 april här :)

[/

Jag med! SÅ LYCKLIG!!

• Mysmilla

Jag är uppenbarligen helt ny på det här. Vet inte hur man svarar på en enskild post ???? Jag väntar iaf mitt första barn med bf 12/4. Jag är väldigt VÄLDIGT glad men har problem med foglossning och en extrem trötthet. Det är ingen hit när man jobbar som sjuksköterska på vårdavdelning ????

• kanommanvill
    Mysmilla skrev 2015-11-05 13:01:33 följande:

[quote=75954068][quote-nick]kanommanvill skrev 2015-11-03 10:16:44 följande:[/quote-nick]

BF 12 april här :)

[/

Jag med! SÅ LYCKLIG!!

Va många vi är som är beräknade just 12/4 :) kul !
  • kanommanvill
    Mysmilla skrev 2015-11-15 13:32:25 följande:

RUL imorgon eftermiddag. Pirrigt och nervöst.

Hur gick de ? :) ja har mitt rul imorgon , också nervös ????
Svar på tråden Aprilbebis 2016